برگزاری ۱۰۳ برنامه همزمان با هفته ملی کودک در مراکز کانون پرورش فکری گلستان

غیناقی گفت: همزمان با هفته ملی کودک، ۱۰۳ برنامه در سطح مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان پیش بینی شده که ۱۰ برنامه ویژه نیز به صورت متمرکز در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، الهه غیناقی امروز (چهارشنبه ۱۲ مهر) در نشست خبری با موضوع هفته ملی کودک گفت: هفته ملی کودک از (۱۵ تا ۲۱ مهر) با شعار «کودک بهتر، زندگی بهتر» آغاز می شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان افزود: هفته ملی کودک فرصت مغتنمی برای ایجاد انگیزه بیشتر برای توجه به کودکان است.

وی ادامه داد: کودکان امروز مسئولان آینده کشور هستند و هر کاری در زمینه فرهنگی، هنری، بهداشت و سلامت روانی کودکان داشته باشیم می تواند به سلامت جامعه کمک کند.

غیناقی اظهارداشت: ۱۸ مرکز ثابت و ۶ مرکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح شهرستان های استان وجود دارد و در ۶۴ موضوع فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه ۲۱۳ هزار جلد کتاب در کتابخانه های مراکز کانون پرورش فکری استان موجود است، گفت: مراکز کانون دارای ۱۴ هزار و ۲۵۰ عضو دارند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با اشاره به برنامه های هفته ملی کودک، افزود: پنج کمیته برای برگزاری برنامه های هفته ملی کودک پیش بینی شده است تا در زمینه امید آفرینی در بین مردم برنامه داشته باشیم.

وی اظهارداشت: همزمان با هفته ملی کودک ۱۰۳ برنامه در سطح مراکز گلستان پیش بینی شده که ۱۰ برنامه ویژه نیز به صورت متمرکز در استان برگزار می شود.

غیناقی، برگزاری مراسم جشن فیتیله ها در روز (شنبه ۱۵ مهر) و اجرای گروه سرود ۳۱۳ نفره مهر یاران در استادیوم ورزشی آزادی و دیدار عموهای فیتیله ای با بچه های بیمار سرطانی را از جمله برنامه های این هفته برشمرد.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه همزمان با روز جهانی کودک در (۱۶ مهر)، عضوگیری رایگان در ۱۶ مرکز استان، افتتاح مرکز نجوم و پارک رباتیک در گرگان، قرائت بیانیه روز جهانی کودک در نماز جمعه، تجلیل از فرزندان شهید مدافع حرم، امنیت و سلامت، حضور در خانه سالمندان، اجرای برنامه از طریق مراکز سیار در مناطق محروم، غبارروبی گلزار شهدا، حضور در بیمارستان های تخصصی کودک و عیادت بیماران و اهدای کتاب و گل به کودکان و راه اندازی طرح کانون مدرسه در مدارس ابتدایی از دیگر برنامه های هفته ملی کودک در استان است.

کد خبر 1727009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha