پشت پرده ایجاد تنش در روابط ایران و عربستان، رژیم صهیونیستی است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه کشورهای منطقه از هر مولفه و اقدامی که باعث خدشه به روابط و وحدت می شود پرهیز کنند، گفت: کشورهای منطقه فریب نظام شیطانی و جریان جعلی منطقه را نخورند.

ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به حواشی پیش آمده و آینده روابط ایران و عربستان، گفت: کشورهای منطقه باید از هر اقدامی که فرصت های را فراهم می کند که در مسیر مناسبات کشورهای منطقه از جهت منفی اتفاقاتی رخ دهد پرهیز کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بدون شک جمهوری اسلامی ایران خواهان مناسبات پایدار و با حفظ منافع طرفینی است و باید تلاش شود مولفه های موثر در تقویت روابط را تقویت کنیم و از هر اقدامی که به روابط خدشه ای وارد می کند جلوگیری کنیم.

وی تاکید کرد: طبیعتا باید کشورهای منطقه بر این باور باشند که نباید شیطنت های رژیم صهیونیستی را نادیده بگیرند. اساسا رژیم جعلی صهیونیسیتی خواهان تقویت روابط کشورهای منطقه، تامین امنیت و تعامل منطقه ای نیست و ترس جدی از وحدت کشورهای منطقه دارد. این رژیم از هیچ اقدامی برای ضربه به اتحاد کشورهای منطقه دریغ نمی کند.

وی با تاکید بر هوشیاری کشورهای منطقه در مقابل توطئه های اسرائیل گفت: قطعا تقویت مناسبات منطقه ای کشورها می تواند روز به روز جهت تامین امنیت و ثبات و پایداری اقتصادی در بخش های مختلف موثر باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مسائل را با نگاه عمیق و بلند مدت و با در نظر گرفتن منافع منطقه ای مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و از هر مولفه و اقدامی که باعث خدشه به روابط و وحدت می شود پرهیز شود. توصیه مان این است که کشورهای منطقه فریب نظام شیطانی و جریان جعلی منطقه را نخورند و بر مبنای منافع منطقه ای رفتار کنند.

کد خبر 1727081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha