برگزاری جشن ازدواج گروهی ۵ زوج در مسجد امام علی(ع) قاسم آباد مشهد

اولین مراسم جشن ازدواج گروهی ۵زوج در قالب طرح قرارگاه ازدواج آسان و فرزندآوری در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) قاسم آباد مشهد برگزار شد.

ابوالفضل داورزنی، مدیر کانون فرهنگی جامعه‌الشهدا در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: همزمان با میلاد فرخنده نبی اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) اولین مراسم جشن ازدواج گروهی ۵زوج در راستای طرح قرارگاه ازدواج آسان و فرزندآوری در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) قاسم آباد برگزار شد. 

وی افزود: برنامه ازدواج آسان از ۲ سال پیش درمسجد علی ابن ابی طالب قاسم آباد با همت خانم زنده باد شروع شد و تا کنون ازدواج های زیادی در این مسجد انجام شده است.

برگزاری جشن ازدواج گروهی ۵ زوج در مسجد امام علی(ع) قاسم آباد مشهد

داورزنی تصریح کرد: با توجه به اینکه فضای مسجد برای برگزاری جلسات مشاوره طرح ازدواج آسان مناسب نبود پایگاه بسیج مسجد که به نام شهید مهدی گلابچی است در اختیار این گروه قرار گرفت و بدین ترتیب جلسات مشاوره نیز در روزهای یکشنبه برقرار شد. 

مدیر کانون فرهنگی جامعه‌الشهدا ادامه داد: با حمایت شهرداری مبالغ مورد نیاز برای خرید هدایای زوج های جوان و همچنین سفره عقد تهیه و با کمک مسجد و خیرین هزینه های مراسم مانند شیرینی و غیره نیز فراهم شد و تداوم این کمک ها نیز باعث شده است بتوانیم این طرح ارزشمند را ادامه دهیم. 

پایان پیام/

کد خبر 1727214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha