مساجد پایگاه اصلی مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن است

جوانمرد گفت: مساجد و مجموعه فرهنگی فعال در آن پایگاه های اصلی مبارزه و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، همزمان با هفته نیروی انتظامی نشست تخصصی خانواده ایمن، رسانه و فضای مجازی با حضور احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، انقانی مدیر دبیرخانه رسیدگی و نظارت بر کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، سروان سمیعی رئیس پلیس فتای شهرستان و مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان در محل مجتمع فرهنگی هنری مامونیه برگزار شد.

احمد جوانمرد درابتدای این نشست ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از زحمات پرسنل خدوم و از جان گذشته این نیرو در شهرستان گفت: مساجد پایگاه اصلی مبارزه و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن است و کانون های مساجد با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی نقش موثری در این راستا دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در ادامه با تاکید بر اینکه مساجد همیشه به مثابه سنگر فرهنگی تلقی شده و همواره از مواضع فرهنگی و ارزشها و آرمانهای انقلاب دفاع می کنند، افزود: مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز سربازان خط مقدم مبارزه با توطئه ها و شبیخون فرهنگی دشمنان هستند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاههای فرهنگی متولی مساجد می بایست شرایط رونق مساجد و فعالیتهای فرهنگی، هنری و اجتماعی در مساجد را فراهم کنند، اظهار کرد: این مهم سبب می شود تا بیش از پیش بتوانیم در مقابله با تهاجمات دشمن مقابله نمائیم.

کد خبر 1727396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha