معضل واحدهای ساخت گروهی در بیرجند رفع می شود

عباس زاده گفت: با واگذاری زمین های ویلایی در حاشیه شهر بیرجند و شهر خوسف، معضل واحدهای ساخت گروهی در طرح نهضت ملی مسکن بیرجند رفع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، علیرضا عباس زاده امروز (16 مهر) در حاشیه شورای مسکن استان به خبرنگاران اظهار کرد: یکی از معضلاتی که در طرح نهضت ملی مسکن، کسانی که اراضی به آنها واگذار شده دارند، اراضی مربوط به گروه های ساخت است که تنها در شهر بیرجند این اتفاق را شاهدیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی افزود: در شهر بیرجند نتوانستیم واحدها را به صورت ویلایی به مردم واگذار کنیم این واحدها در چهار و یا پنج واحد مسکونی واگذار شده است.

عباس زاده ادامه داد: گروه های ساخت با یک آسیب جدی مواجه اند که اگر از این پنج نفر حداقل یک نفر نتواند در تامین آورده خود اقدام کند، بقیه اعضای گروه در ادامه کار در خصوص دریافت تسهیلات و پایان کار با مشکل مواجه می شوند.

وی گفت: چون مجموع چهار و یا پنج واحد در حال ساخت در قالب یک پروژه باید کار را دنبال کنند که این آسیب برای گروه های ساخت وجود دارد، در استان برای رفع این آسیب و دغدغه، واحدها به صورت انبوه سازی در اختیار مردم قرار دادیم تا این نقص رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: با مصوبه شورای مسکن؛ کسانی که امکان ادامه ساخت را در گروه های ساخت مسکن ندارند در اراضی روستاهای در حریم شهر بیرجند زمین های ویلایی به آنها واگذار خواهد شد تا بخشی از مشکلات رفع شود.

به گفته عباس زاده برای کسانی که در شهر بیرجند امکان حضور در واحدهای آپارتمانی را ندارند برای شهر خوسف شرایط آماده است تا زمین های ویلایی به افراد واگذار شود، لذا امیدواریم مردم از این طرح ها استقبال کنند تا نقص موجود در واحدهای در حال ساخت گروهی رفع شود.

کد خبر 1727542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha