ایران در عملیات طوفان الاقصی دخالت نظامی نداشت/ این اتهامات مسئله تازه ای نیست

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتهامات رژِیم صهیونیستی در مورد دخالت نظامی ایران در عملیات طوفان الاقصی گفت: جمهوری اسلامی ایران در طوفان الاقصی دخالت نظامی نداشت و این اتهامات مسئله تازه ای نیست.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به اتهامات رژیم صهیونیستی در مورد دست داشتن ایران در عملیات طوفان الاقصی گفت: اینکه آمریکایی ها و اسرائیلی ها چنین اتهاماتی را علیه ما مطرح می کنند موضوع تازه ای نیست، در گذشته هم همین ادعاها را داشتند و در هر اتفاقی که رخ می دهد جمهوری اسلامی ایران را متهم می کنند ولی هیچوقت مدرکی ندارند. در حال حاضر نیز ادعاهای بی پایه و اساسی را مطرح کرده اند که مدرکی هم برای آن ندارند و چیزی را نیز نمی توانند علیه جمهوری اسلامی با این اتهامات واهی سازمان بدهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران در این موارد دخالت نظامی ندارد، اظهار کرد: اتفاقا ما از هر شکست رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها خوشحال هم هستیم ما ابراز ناراحتی نمی کنیم که بگویم  چرا چنین اتفاقی افتاده است. بین آذربایجان و ارمنستان اگر درگیری شود ما متاسف هستیم و تلاش می کنیم صلح ایجاد کنیم ولی اگر امروز بین رژیم صهیونیستی و مردم فلسطین درگیری شده است ما از نظر افکار عمومی بیطرف نیستیم ما مدافع مظلوم هستیم و مردم فلسطین را مظلوم می دانیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران این حرکت رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می کند، گفت: از پیروزی فلسیطنی ها بسیار خوشحالیم و هر کسی را که از رژیم صهیونیستی حمایت کند دشمن ملت ها می دانیم.

نماینده مردم قم در مجلس خاطرنشان کرد: اینکه رژیم صهیونیستی در حال حاضر زیرساخت ها را در غزه می زند، آب و برق و گاز را قطع کرده است و بیمارستان ها و آمبولانس ها را می زند و اینها تماما جنایت جنگی است و اگر برای مجامع بین المللی ذره ای انصاف و وجدان انسانی باقی مانده باشد باید علیه رژیم صهیونیستی وارد میدان شوند و جلوی این جنایات را بگیرند. ما شاهدیم که این اتفاقات نمی افتد و با رژیم صهیونیستی همسویی نیز دارند که این جای تاسف دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1727904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha