برگزاری اختتامیه کلاس های تابستانه موسسه فرهنگی هنری کیمیا هنر آران و بیدگل

آیین اختتامیه کلاس های مدرسه تابستانی موسسه کیمیا آران و بیدگل همراه با آیین افتتاحیه نمایشگاه هنرجویان رشته طراحی ونقاشی کودک ونوجوان این موسسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، مراسم اختتامیه کلاس های مدرسه تابستانی موسسه فرهنگی هنری کیمیا هنر همراه با آیین افتتاحیه نمایشگاه هنرجویان رشته طراحی ونقاشی کودک و نوجوان با حضور هنرمندان، هنرجویان، والدین و رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آران و بیدگل برگزار شد.

مدیر مسئول موسسه کیمیا هنر آران و بیدگل در این مراسم گزارشی از عملکرد موسسه در تابستان ۱۴۰۲ ارایه کرد و گفت: در این مدرسه تابستانی که با هدف آموزش و شناخت و پرورش استعداد های هنری کودکان و نوجوانان با شعار (کودک خلاق در عصر دیجیتال) برگزار شد، حدود ۲۷۰ هنرجو در بیش از ۱۰ دوره آموزشی در رده های مختلف سنی کودکان و نوجوانان شرکت کردند.

حسین مکاری نژاد افزود: این کلاس ها شامل نقاشی خلاقیت، طراحی عمومی، نقاشی پاستل، نقاشی آب رنگ، نمایش خلاق، بازیگری، برنامه نویسی، هنر و ریاضی، فن بیان و مهارت گفتاری، سفالگری، خط و خوشنویسی، طراحی فرش گرافیک و موبایل گرافی بود.

مدیر مسئول موسسه کیمیا هنر آران و بیدگل ضمن قدردانی از اعتماد والدین به این موسسه افزود: برای اولین بار کارگاه هایی تحت عنوان باشگاه والدین در موسسه برگزار شد تا از ظرفیت و توانمندی والدین برای استعدادیابی و پرورش فرزندان استفاده شود.

برگزاری اختتامیه کلاس های تابستانه موسسه فرهنگی هنری کیمیا هنر آران و بیدگل

مکاری نژاد ادامه داد: از دیگر اقدامات این موسسه در تابستان امسال، برگزاری پنج شنبه های دورهمی شامل پخش فیلم های کودک و دوره همی های کتاب خوانی وقصه گویی به ویژه برای هنرجویان این دوره بود که در هفته های متوالی برگزار شد.

مدرسه تابستانی سال ۱۴۰۲ با مراسم اختتامیه پایان یافت و از مربیان و هنرجویان برتر این دوره تقدیر شد. همچنین نمایشگاه آثار هنرجویان تا پایان مهر ماه برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

برگزاری اختتامیه کلاس های تابستانه موسسه فرهنگی هنری کیمیا هنر آران و بیدگل

کد خبر 1727935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha