جشنواره بزرگ کودکان به همت کانون امامت بشرویه برگزار می شود

جشنواره بزرگ کودکان به همت کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در محل مسجد امیرالمومنین(ع) این شهرستان به مناسبت هفته ملی کودک برگزار می شود.

عباس خاکشور-مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: از ۱۵ الی ۲۱ مهرماه به نام هفته ملی کودک نام گذاری شده و شعار این هفته کودکی بهتر، زندگی بهتر است.

وی در ادامه بیان کرد: هفته ملی کودک فرصت مغتنمی برای توجه به نیازهای کودکان به عنوان آینده سازان این سرزمین است و کودکان مهم ترین ارکان کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند که بدون حضور آنان برنامه ها هیچ شور و نشاطی نخواهد داشت.

خاکشور با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ کودکان گفت: این جشنواره به همت کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در محل مسجد امیرالمومنین(ع) این شهرستان به مناسبت هفته ملی کودک برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه ادامه داد: برنامه های این جشنواره شامل نقاشی با موضوعاتی همچون «کودک، بازی و شادی»، «آرزوی من؛ قرآن» و نماز و مسجد است.

وی در پایان گفت: از دیگر برنامه های جشنواره بزرگ کودکان می توان به معرفی کتاب، قصه گویی و اجرای سرود و دکلمه خوانی و اهدای جوایز اشاره کرد.

کد خبر 1727993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha