حجاب، فریضه ای که ترک آن برای فرد و جامعه آسیب زاست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان گفت: بانوان باید حجاب را در اولویت قرار داده و ائمه معصومین را الگوی خود قرار دهند زیرا که حجاب، فریضه ای است که ترک آن برای فرد و جامعه آسیب زاست.

حجت الاسلام حبیب سجادی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با اشاره به اهمیت حفظ عفاف و حجاب در بانوان و پایبندی به اعتقادات دینی آنان اظهارکرد: بزرگترین آراستگی برای بانوان ما حفظ حجاب و عفاف است که قطعاً الگوهای شایسته‌ای در این زمینه ارائه شده و این فرآیند با نگاهی نو ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا با ترویج فرهنگ برهنگی و بی‌ارزش کردن مبانی اعتقادی، زمینه بی‌اعتمادی و بی‌توجهی را به این مسائل فراهم کنند که قطعاً مردم ارزشی و معنوی کشورمان اجازه نخواهند داد تا سرمایه‌های معنوی آنها به یغما رفته و به تاراج برود.

 حجت الاسلام سجادی عنوان کرد: ما در این عرصه به کار فرهنگی و تبلیغی به صورت جهادی نیاز داریم تا بتوانیم اهمیت امر حجاب و عفاف و ثمرات و نتایج آن را در سطوح مختلف بیان کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان بیان کرد: اگر قرار است جامعه‌ای متشکل از زن و مرد در کنار هم به سمت یک هدف حرکت کنند لازم به رعایت پوشش است و طبیعت زن و مرد به گونه‌ای تعریف شده که چه مسلمان باشد چه نباشد؛ باید حجاب را رعایت کند بنابراین حجاب جزو دستورات عالی اجتماعی است که خداوند به جامعه فرصت می‌دهد که به یک بلوغی برسند و بعد حجاب را رعایت کنند.

حجت الاسلام سجادی اضافه کرد: رعایت نکردن حجاب در آینده هم به خود شخص و هم به جامعه آسیب می‌رساند.

کد خبر 1728478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha