مردم مظلوم فلسطین، خط مقدم جبهه مبارزه با مستکبرین عالم هستند

امام جمعه شیروان گفت: مردم مظلوم فلسطین خط مقدم جبهه مقاومت و مبارزه با مستکبرین عالم هستند که همه مسلمانان باید برای دفاع از این مردم مظلوم، به پاخیزند.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان امروز شنبه در اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون این شهرستان در راستای اعلام انزجار از اسرائیل غاصب و کودک کش و حمایت از فلسطین مظلوم و مقتدر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: عملیات طوفان الاقصی بزرگترین پیروزی جبهه مقاومت است که به وسیله آن هیمنه پوشالین اسرائیل جنایتکار فرو ریخت.

وی با انتقاد از معیار دوگانه غرب و غرب پرستان داخلی و مدعیان حقوق بشر و مدعیان حقوق زن و کودک نیز خاطرنشان کرد: چرا کسانی که برای مرگ مشکوک یک نفر سینه چاک کردند و جیغ بنفش سر دادند، امروز برای شهادت بیش از ۱۵۰۰ زن و مرد بی‌گناه و بی‌پناه و به خاک و خون کشیده شدن بیش از ۵۰۰ کودک فلسطینی، سکوت مرگبار کرده‌اند.

حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: با توجه به جنایت‌های ۷۰ ساله رژیم جعلی اسرائیل و به خاک و خون کشیدن کودکان فلسطینی، ملت ایران خواستار حمایت همه ملت‌های مسلمان از مردم فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان، طوفان الاقصی را نقطه عطف مقاومت جهان اسلام در برابر استکبار دانست و بیان کرد: مردم این شهرستان روز گذشته پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور در حمایت از ساکنان مظلوم فلسطین و غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

حجت الاسلام تکمیلی اضافه کرد: مردم همچنین خواستار اتحاد جهان اسلام برای متوقف کردن ماشین جنایات اسرائیل و محکوم کردن آن و رفع محاصره غزه هستند.

اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون شهرستان شیروان، انزجار از اسرائیل غاصب و کودک کش و حمایت از فلسطین مظلوم و مقتدر صبح روز شنبه در محل حوزه علمیه شیروان برگزار شد.

کد خبر 1728496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha