دانش‌آموزان با تأسی از سیره زندگی شهدا در مسیر رشد و پیشرفت کشور گام بردارند

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموزان با تأسی از سیره زندگی شهدا در مسیر رشد و پیشرفت کشور گام بردارند تا ایران را به جایگاه شایسته و مطلوب علمی و فرهنگی در دنیا برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «ایمان سبحان نژاد» امروز (۲۲ مهر ماه) در بازدید سر زده از دبیرستان متوسطه دوم دخترانه شاهد با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: دانش آموزان با تاسی از سیره وسبک شهدا واستفاده از فرصتها در مدرسه برای فتح قله های علمی تلاش کنند.

وی با اشاره به شعار سال تحصیلی همه یکصدا ایران ،مدرسه قوی ،ایران قوی گفت: برای ساختن ایران قوی دانش آموزان نقش مهم و کلیدی دارند که باید با خوب درس خواندن نقش خویش را برای تعالی و توسعه کشور ایفا نمایند.

سبحان نژاد افزود: در مدرسه قوی به همه ابعاد تحصیلی و اجتماعی دانش آموزان توجه می شود که ازعوامل اجرایی و آموزشی مدارس انتظار می رود برای آموزش کیفی وتربیت دینی دانش آموزان به همه ابعاد سند تحول بنیادین آموزش وپرورش توجه نمایند.

معاون پژوهش ،برنامه ریزی ومنابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع معلمان این دبیرستان نیز با تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به معلمان دارد که اجرای نظام رتبه بندی بعد از یک دهه از افتخارات دولت مردمی ایران قوی است.

سبحان نژاد ، دانش آموزان را امانتی در دست معلمان دانست وگفت: از همه لحظات وفرصتها در کلاس درس ومحیط مدرسه برای آموزش مطلوب دانش آموزان استفاده کنید.

وی به اهمیت کار معلمی و آموزش وپرورش اشاره کرد و تاکید کرد: آموزش و پرورش اساسی ترین دستگاه اجرایی کشور برای رسیدن به جامعه سالم است که آینده کشور را تضمین می کند.

 سبحان نژاد تصریح کرد: شورای دبیران وشورای مدرسه را به عنوان ارکان مهم مدرسه به شکل منظم برگزار شود و بر این نکته تاکید کرد که آینده تحصیلی و شغلی دانش آموزان به عملکرد امروز مدیران و معلمان وابسته است.

معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد سپس در یکی از کلاسهای درس این دبیرستان حضور یافت و از نزدیک ضمن گفتگو با دانش آموزان در جریان روند مسائل آموزشی آنان قرار گرفت.

کد خبر 1728562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha