فیلم/ خطیب جمعه مسجد «الرحمن» بغداد: خط تشیع در سراسر جهان حامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی است

شیخ جعفر الربیعی، در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد الرحمن بغداد تاکید کرد: خط شیعه در سراسر جهان در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده و از آنها در انقلابشان علیه موجودیت غاصب حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از النعیم نیوز، شیخ جعفر الربیعی، در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد الرحمن بغداد،  گفت: یکی از مصادیق حمایت از تروریسم حمایت امپراتوری شیطانی آمریکا، از صهیونیست‌ها و کشتار و نابودی مردم مسلمان فلسطین است.

وی تاکید کرد:مسئله فلسطین همچنان مهم‌ترین و حیاتی‌ترین مسئله در میان امت اسلامی است. رژیم سرمایه داری ستمگر برنامه ریزی کرد تا مردمی را از وطن از پدران و اجدادشان محروم کند و به جای آنها یک موجود تروریستی و مردمان عجیب و غریب ایجاد کند.

چه منطقی مضحک تر و ضعیف تر از منطق سست تأسیس رژیم صهیونیستی؟ اروپایی ها - بر اساس ادعای خود - در سال های جنگ جهانی دوم به یهودیان ظلم کردند و بنابراین یهودیان باید با آواره کردن مردمی در غرب آسیا و کشتارهای هولناک در آن کشور انتقام بگیرند...!

این منطق کشورهای غربی است که در حمایت‌های جنون آمیز و زیاده خواهانه خود از رژیم صهیونیستی بر آن تکیه می کنند و با این کار خط بطلان همه ادعاهای واهی خود در مورد دموکراسی و حقوق بشر را زیر پا گذاشته اند. این داستان هفتاد سال تراژدی خنده دار و اشک آور است و همچنان ادامه دارد و هر از گاهی فصل جدیدی به آن اضافه می شود.

صهیونیست‌ها فلسطین غاصب را از ابتدا به پایگاه تروریسم تبدیل کردند. اسرائیل یک کشور نیست، بلکه یک اردوگاه تروریستی علیه مردم فلسطین و سایر مردم مسلمان است. مبارزه با این موجود قاتل، مبارزه با بی عدالتی و مبارزه با تروریسم است و این یک مسئولیت عمومی است.

خطیب نماز جمعه مسجد الرحمن گفت: امروز مردم فلسطین در نوار غزه در معرض نسل کشی قرار دارند، به ویژه زمانی که از دارو، غذا و سایر مایحتاج اولیه زندگی محروم هستند.

کد خبر 1728569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha