۱۳۵ طرح پیشران اقتصادی خراسان جنوبی به بانک‌ها معرفی شد

ذاکریان گفت: از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ تا کنون ۱۳۵ طرح اشتغال و کارآفرینی و پیشران اقتصادی به بانک‌های استان معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مرتضی ذاکریان امروز (۲۳ مهر) در کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ اظهار کرد: در مرحله اول ابلاغ اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، تاکنون دو هزار و ۶۱۷  میلیارد ریال (مجموع سهم دستگاه اجرایی و بانک عامل) به استان خراسان جنوبی تخصیص داده شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی افزود: از این میزان ۸۷۶.۹ میلیارد ریال در حوزه جهاد کشاورزی؛ ۸۷۵.۶ میلیارد ریال در حوزه صنعت، معدن و تجارت؛ ۷۱۰.۶ میلیارد ریال در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ ۷۳.۵ میلیارد ریال در حوزه کمیته امداد؛ ۴۹.۶ میلیارد ریال در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ۳۱ میلیارد ریال در حوزه بهزیستی بوده است.

وی بیان کرد: در همین راستا تاکنون ۱۳۵ طرح به مبلغ ۸۷۵ میلیارد ریال در کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ مصوب و به بانک ها  و موسسات عامل معرفی شده اند.

ذاکریان با بیان اینکه ۴۱ طرح به مبلغ ۱,۷۲۵.۴ میلیارد ریال (معادل ۶۵.۹ درصد مبلغ تخصیص یافته) در کمیته کارشناسی بند الف تبصره ۱۸ تصویب شده است، گفت: این طرح ها پس از اخذ تایید کمیته استانی به بانک ها و موسسات عامل ارسال خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی عنوان کرد: از طرح های کمیته کارشناسی ۳۲ طرح آن به مبلغ ۱,۰۹۳.۱ میلیارد ریال در حوزه جهاد کشاورزی و ۹ طرح به مبلغ ۶۳۲.۳ میلیارد ریال در حوزه صنعت، معدن و تجارت بوده است.

کد خبر 1728677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha