نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های کرمان با موضوع«قلم و عدالت»

مشاور رئیس کل دادگستری استان کرمان از برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان کرمان با موضوع "قلم و عدالت" خبر داد و گفت: شناسایی قلم نویسان برتر در حوزه قضا، از اهداف برگزاری این جشنواره است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، مشاور رئیس کل دادگستری استان در حوزه روابط عمومی در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان کرمان با موضوع "قلم و عدالت" خبر داد.

محمد بصیریان، هدف از برگزاری این جشنواره که در هفته قوه قضائیه سال آینده توسط روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان برگزار می شود را شناسایی استعدادها، حمایت از خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان استان، ایجاد رقابت سالم، انتخاب اصولی و منطقی و معرفی بهترین خبرنگاران، مقاله نویسان و گزارشگران در حوزه قضا و قوه قضائیه در بین رسانه های مکتوب و دیجیتال اعلام کرد.

 

وی ادامه داد: از سوی روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان نخستین جشنواره در هفته قوه قضائیه (1-7 تیرماه) سال 92 برگزار می شود و عملکرد اصحاب رسانه استان در مطبوعات محلی، نمایندگی روزنامه های سراسری، دفاتر خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی و میزان تعامل و همراهی آنان با دستگاه قضائی استان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

 

مشاور رئیس کل دادگستری در حوزه روابط عمومی تصریح کرد: در این جشنواره آثاری در رشته های خبر،گزارش، مصاحبه که توسط اصحاب رسانه منتشر شده است، بررسی و داوری می شوند و فراخوان و آیین نامه شرکت در جشنواره در اردبیهشت 92 در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد و آثار تولید شده باید در بازه زمانی 5/1/91 تا 28/12/91 تولید شده باشند.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 172871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha