راهیابی دانش آموز شیروانی به مرحله جهانی المپیاد اقتصاد و مدیریت

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: نازنین مرادی از دانش آموزان این شهرستان موفق به کسب مدال طلا شد و به مرحله جهانی المپیاد اقتصاد و مدیریت راه یافت.

فرامرز شجاعی، مدیر آموزش و پرورش شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در کشور پنج نفر از اعضای تیم ملی المپیاد اقتصاد جمهوری اسلامی ایران به پنجمین المپیاد جهانی 2023 یونان اعزام خواهند شد که از این استان از شهرستان شیروان نازنین مرادی از دانش آموزان این شهرستان همراه تیم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این دانش آموز در المپیاد اقتصاد مدال طلا را کسب کرد و به مرحله جهانی که در شهر ولوس کشور یونان برگزار می شود، راه یافت.

شجاعی عنوان کرد: آزمون المپیاد دانش آموزی شامل مرحله اول، مرحله دوم و دوره آموزشی تابستانه است.

مدیر آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: دانش‌آموز پژوهشگر، نازنین مرادی از دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان دوره دوم شیروان، تنها دانش آموز راه یافته دختر در مرحله نهایی المپیاد و جزو ۱۱عنوان المپیادی کشوری از استان خراسان شمالی بود که موفق به کسب این مدال شد.

شجاعی اضافه کرد: با کسب این مدال، تعداد مدال های کشوری المپیاد استان توسط دانش آموزان شهرستان شیروان به یک مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز رسید.

وی بیان کرد: دانش آموزان فرهیخته و پژوهشگر فاطمه ساعدی، ابوالفضل خوش نواز،‌ یاسین التماسی، مهدی زاهدی و امیرحسین داب در سایر المپیادهای مختلف، موفق به کسب مدال های رنگارنگ برای این شهرستان شدند.

کد خبر 1728819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha