عقیدتی سیاسی ارتش در جنگ تحمیلی و ارتش طراز اول انقلاب نقش مهمی ایفا کرده است

امیر محمودی گفت: عقیدتی سیاسی ارتش در جنگ تحمیلی و ارتش طراز اول انقلاب نقش مهمی در حفظ وارتقای بنیه معنوی کارکنان و نیروهای ارتش ایفا کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مورد اهمیت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدای انقلاب ضد انقلاب تلاش می کرد و شعار جدایی ارتش از انقلاب را سر می داد. امام (ره) با هوشمندی و بصیرت کامل برای حفظ ارتش جمهوری اسلامی ایران با انتصاب فرماندهان متدین انقلابی و جهادی آن زمان توانستند در جهت حفظ ارتش در این خصوص تلاش موثری انجام دهند که در کنار آن با هوشمندی بی نظیر امام (ره) تاسیس سازمان ایدئولوژیک و عقیدتی در سال 58 و متعاقب آن سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را دادند و در کنار فرماندهان ارتش به منظور حفظ و صیانت کارکنان ارتش این سازمان نقش بسیار بالایی را ایفا کرده است.

 وی اظهار کرد: در طول جنگ تحمیلی شاهد بودیم که این سازمان در کنار فرماندهان در قرارگاه های عملیاتی با حضور علما و نمایندگان طراز اول انقلاب اسلامی ،طراحی عملیات ها، هدایت، نظارت و اجرا می شد و  همچنین در حفظ و ارتقای بنیه معنوی کارکنان و نیروهای ارتش، سازمان عقیدتی سیاسی در تعامل با فرماندهان عزیز قدم های بسیار موثری برداشته اند.

 وی گفت: امروز شاهدیم کارکنان ایثارگر، فداکار و از خود گذشته و ولایتمدار که بخشی از آنها در قطعه شهدا در میان شهدای مدافع حرم ملوانان و خلبانان نیروی دریایی و زمینی و هوایی پدافند آرمیده اند و این گونه خود را یعنی ارتش فدای ملت را محقق کردند. عقیدتی سیاسی در کنار فرماندهان در حفظ این ارتش نقش بزرگی  را بر عهده داشته که از تمام تلاش های آنها تشکر و این روز را به تمام آنها، علما و روحانیون عزیز تبریک عرض می کنم.

کد خبر 1728883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha