پیام تبریک سرپرست حجاج ایرانی در پی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین اجاق نژاد به تولیت مسجد مبارک جمکران

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، انتصاب حجت الاسلام و المسلمین اجاق نژاد به تولیت مسجد مقدس جمکران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر اجاق‌نژاد به سمت تولیت مسجد مقدس جمکران را تبریک گفت و آمادگی بعثه را برای همکاری و هم‌افزایی فی‌مابین اعلام کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا بَقیَّةَ الله، اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تُصَلّی وَ تَقنُت اَلسَّلامُ عَلَیکَ حینَ تَرکَعُ وَ تَسجُدَ
حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای حاج سید علی اکبر اجاق نژاد (دامت توفیقاته)
سلام‌علیکم
حسن اعتماد رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی» و انتصاب شایسته حضرت عالی به تولیت مسجد مقدس و نورانی جمکران را صمیمانه به آن برادر ارجمند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
مسجد مقدس جمکران از ظرفیت‌هایی معنوی و فرهنگی کم‌نظیر در خدمت به عاشقان و منتظران فرج حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه برخوردار است و می تواند با درایت و تجارب موفق و ارزشمند جنابعالی به مرکز بسیار فاخر اعتقادی، فرهنگی و تربیتی تبدیل شود.  
امیدوارم با عنایات خداوند منان در انجام وظیفه سنگین خدمتگزاری به این آستان مقدس و مبارک و عاشقان و منتظران امام عصر حضرت حجة ابن الحسن(عج) و نظام سرفرازاسلامی ایران موفق باشید. بدیهی است با توجه به سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه حج و زیارت، بعثه آمادگی همکاری و هم‌افزایی فی‌مابین را اعلام می کند. از خداوند متعال بهترین ها را درمسیر توسعه و ترویج فرهنگ والای مهدویت برای آن شما و همکاران محترم مسئلت می‌نمایم.  
سید عبدالفتاح نواب  
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

کد خبر 1728904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha