فعالیت ۲۲ مرکز حوزه دفاع مقدس و مقاومت در مازندران

سلامی گفت: تا پایان سال بخش عمده ای از فعالیت ها به محوریت جوانان انجام و همه ۲۲ مرکز  درحوزه دفاع مقدس و مقاومت استان مازندران فعال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  محمدحسن سلامی- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران دوشنبه (۲۴ مهر) در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت با گرامیداشت نام و یاد شهدا اظهار کرد: این روزها طوفان الاقصی پایه های رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد و گرامی می داریم یاد و نام شهدای غزه را که در این روزها زیر ظلم و ستم رژیم صهیونیستی هستند.
وی افزود: فضای مجازی امروز به نیاز حقیقی مردم تبدیل شده و بسیاری از نیازمندی هلی بشریت در فضای مجازی انجام و تبادل اطلاعات می شود و بسیاری از خدمات دولت هم در این بستر است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران یادآور شد: فضای مجازی به شدت در حال تغییر و تحول است و شاهد پیشرفت های مختلف هستیم .
سلامی گفت: نظام سلطه امروز در جنگ ترکیبی و نبرد رسانه ای بر ما می تازد و از یک سو ابزار مهم در تبیین فضای مجازی در جوار تبیین دفاع مقدس است و از سوی دیگر سلاح ما در نبرد با دشمن است که توفیقات خوبی در عرصه دفاع مقدس و مقاومت داشتیم.
وی با بیان اینکه امروز بیشترین نیاز ما در حوزه فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: از ۲۲ دفتر شهرستانی فعال در حوزه دفاع مقدس و مقاومت ۱۰ مرکز فعال و تولیدات دارند.
سلامی افزود: تا پایان سال بخش عمده ای از فعالیت ها به محوریت جوانان انجام و همه ۲۲ مرکز  درحوزه دفاع مقدس و مقاومت استان مازندران فعال خواهد شد.

کد خبر 1728928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha