توزیع ۲۵۰ تن برنج بین مساجد و هیئات مشهد

رئیس اوقاف اداره ناحیه یک مشهد گفت: در راستای اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی و در قالب برنامه شمیم حسینی ۲۵۰ تن برنج از ۴ تا ۷ محرم بین مساجد و هیات مذهبی از محل عواید موقوفات عزاداری سیدالشهدا(ع) تهیه و توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام محمد صفرپور امروز پنج شنبه (۲۱ تیر) در مراسم توزیع برنج به هیات مذهبی و مساجد مشهد مقدس از محل عواید موقوفات عزاداری سیدالشهدا در ایام دهه اول محرم، بیان کرد: در راستای اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی، در قالب برنامه شمیم حسینی ۲۵۰ تن برنج از ۴ تا ۷ محرم بین مساجد و هیات مذهبی توزیع می شود.

رئیس اوقاف اداره ناحیه یک مشهد با بیان اینکه این طرح برای سومین سال متوالی اجرا می شود، در ادامه به چگونگی دریافت برنج اشاره کرد و  گفت: افراد متقاصی، ابتدا با ثبت کد هیات یا مسجد در سامانه ای که پیش بینی شده، ثبت نام می کنند و با توجه به مراسم آن هیات و مسجد و ظرفیت پذیرش عزاداران، برنج به آنها داده می شود.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ مسجد و امکان مذهبی و بیش از ۶۰ مسجد برنج دریافت کردند و این روند توزیع برنج تا روز هفتم محرم ادامه دارد و پیش بینی می شود بیش از ۱۱۰۰ تشکل مذهبی از این خدمت بهره مند شوند.

حجت الاسلام صفرپور گفت: اصل برنج در قالب تنظیم ستاد بازار تحویل می شود با این تفاوت که بخشی از محل عواید موقوفات پرداخت می شود.

وی افزود: برنج به صورت یارانه و با قیمت ۱۰ الی ۱۵ هزار تومان بابت هر کیلو ، کمتر از بازار به هیات و مساجد از محل موقوفات منطبق با عزاداری سید الشهدا ارائه می شود.

گفتنی است؛ تشکل های مذهبی می توانند برای دریافت برنج، با ورود به سامانه http://۵.۳۴.۱۹۳.۹۴:۸۰۰۰ و با ارسال کد مسجد و تشکل مذهبی خود ثبت نام و به محل بسیج ادارات شهرستان مشهد یا قرارگاه جهادگران فاطمیون مشهد در انتهای بلوار شهید عباسپور، نرسیده به تقاطع بلوار حر، سمت راست، ساختمان شهدای فاطمیون نیروگاه برق مراجعه کند.

پایان پیام/

کد خبر 1772343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha