تبیین رزم آوری رزمندگان دفاع مقدس مهمترین وظیفه ماست

سهرابی گفت: رزم و رزم آوری عزیزان ما در استان مازندران در طول سال‌های دفاع مقدس بیانگر رشادت های این بزرگواران است که باید تبیین و به نسل حاضر و آینده منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، امیر نبی سهرابی- جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور،  دوشنبه (۲۴ مهر) در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد:  یاد و نام سرداران و شهدای گرتنقدر انقلاب و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران را گرامی می داریم.
وی افزود: استان‌مازندران استان بالنده در طول ۸ سال دفاع مقدس بود که شجاعت و مقاومت رزمندگان این دیار مثال زدنی است و برگزاری این جشنواره در این استان گامی مهم در راستای تبیین ارزش های دفاع مقدس است.
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور یادآور شد: رزم و رزم آوری عزیزان ما در استان مازندران در طول سال‌های دفاع مقدس بیانگر رشادت های این بزرگواران است که باید تبیین و به نسل حاضر و آینده منتقل کنیم.

سهرابی گفت: امسال در برگزاری جشنواره از دانش آموزان و پیشکسوتان هم اثر پذیرفته شده که در مجموع ۲ هزار اثر آمده که بیانگر اهتمام در این بخش است.
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور افزود: هدف جشنواره فضای مجازی و فعالیت های دفاع مقدس و مقاومت، اثرگذاری بر جامعه هدف و تشویق هنرمندان جوان و نوجوان و ورود به حوزه دفاع مقدس و مقاومت و جهاد تبیین حوزه دفاع مقدس است.
وی یادآور شد: گسترش شبکه های مجازی در دهه پنجم انقلاب و تغییر سبک زندگی موجب شد تا بنیاد در عرصه فضای مجازی به تولید محتوای مناسب و سالم به صیانت از شبکه های اجتماعی عرصه دفاع مقدس بپردازد.
سهرابی افزود: گفتمان سازی در خصوص دفاع مقدس و انقلاب و فرهنگ مقاومت از اهداف مهم ما در فضای مجازی است.
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور یادآور شد: باید به دور از جناح بازی، همه نیروها به صورت متحد ارزش ها را وارد فضای مجازی به روش جدید و مورد پسند جوانان کنند چرا که سئو سنای جواب نمی دهد.
وی با بیان اینکه وظیفه گفتمان سازی فضای مجازی بر عهده بنیاد است، خاطرنشان کرد: فضای مجازی فرصت های بدیل در حفظ و نشر ارزش‌های های دفاع مقدس دارد و می توان گفتمان دفاع مقدس را جهانی کرد.
وی بیان کرد: فضای مجازی اکنون در اختیار جهان استکبار است و جهان سوم تاثیر فراوانی ندارند.
سهرابی اظهار کرد: باید هنر استفاده از رسانه را به فضای مجازی را بدانید و در این عرصه وارد شویم که رسانه امروز ما فضای مجازی است تا با محتوای درست ارزش های دفاع مقدس  و مقاومت و ترغیب در این بخش تلاش شود.
سهرابی گفت: باید در فضای مجازی سلام تکراری بودن خودداری کنیم و ممارست و روزآمدی و نوآوری در این عرصه داشته باشیم.
وی یادآور شد: اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و باید در این عرصه با محتواسازی مناسب و به روز برای توسعه و اطلاع رسانی مناسب گام برداریم.
آئین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به مدت ۳ روز از ۲۳ مهر تا ۲۵ مهر به میزبانی استان مازندران در مجتمع فرهنگی گردشگری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان مازندران برگزار است‌.

کد خبر 1728933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha