مسلمانان با تحریم های همه جانبه اقتصادی اسرائیل را تحت فشار قرار دهند

حجت الاسلام میثم تارم با بیان این که مسلمانان با تحریم های همه جانبه اقتصادی باید اسرائیل را تحت فشار قرار دهند، عنوان کرد: هرگونه معامله و روابط با اسرائیل حرام و ممنوع است و هر کس با این رژیم کودک کش ارتباط برقرار کند خائن به آرمان های فلسطین و آزادی خواهان جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۶ مهرماه) مردم ولایتمدار شهر جیرفت با راهپیمایی و برگزاری تجمع اعتراضی جنایات رژیم صهیونسیتی و آمریکا در کشتار دسته جمعی مردم مظلوم فلسطین و غزه را محکوم کردند.

حجت الاسلام میثم تارم در این اجتماع، ضمن تسلیت شهادت مردم مظلوم غزه، گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی به فرماندهی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار مردم مظلوم و بی پناه غزه و فلسطین را به شهادت رساند.

امام جمعه جیرفت تاکید کرد: اسرائیل و آمریکا بدانند با این نسل کشی، کوک کشی و کشتار زنان و کودکان بی گناه نمی توانند از نابودی اضمحلال و انحلال نجات پیدا کنند.

وی ابراز کرد: اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته و بداند که بزودی سقوط خواهد کرد و در سال های آینده بشریت این رژیم کودک کش را در جهان نخواهد دید.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: نسل کشی در غزه تسریع نابودی رژیم صهیونسیتی را به دنبال دارد، مردم مسلمان جهان با بیداری و هوشیاری باید منافع آمریکا و رژیم صهیونسیتی را در کشورهای خود به خطر بیندازند.

امام جمعه جیرفت اظهار کرد: سفارتخانه رژیم صهیونسیتی در کشورهای اسلامی و کشورهای آزادی خواه جهان نباید امنیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسلمانان با تحریم های همه جانبه اقتصادی باید اسرائیل را تحت فشار قرار دهند، عنوان کرد: هرگونه معامله و روابط با اسرائیل حرام و ممنوع است و هر کس با این رژیم کودک کش ارتباط برقرار کند  خائن به آرمان های فلسطین و آزادی خواهان جهان اسلام است.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: از نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشورهای اسلامی می خواهیم شرایطی فراهم کنند تا کمک های داوطلبانه و بشر دوستانه به دست مردم مظلوم فلسطین برسد.

گفتنی است؛ راهپیمایی مردم شهر جیرفت از مقابل درب حوزه علمیه امام صادق (ع) آغاز و به میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ختم شد.

کد خبر 1729221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha