بیمه سلامت در استان زنجان به بیش از ۶ هزار نفر خدمات ارائه می کند

کرمی به قرارداد بیمه سلامت استان زنجان با ۵۲۸ مرکز اشاره کرد و گفت: بیمه سلامت در استان زنجان به بیش از ۶ هزار نفر خدمات ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان سعید کرمی، مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر بیمه سلامت در استان زنجان به بیش از ۶ هزار نفر خدمات ارائه می‌کند.

وی با یادآوری اینکه ۸۰ درصد جمعیت بیمه شدگان حق سرانه‌ای بابت بیمه شدن پرداخت نمی‌کنند، افزود: بیمه سلامت در استان زنجان با ۵۲۸ مرکز قرارداد دارد و به ۸۴ مرکز روستایی نیز خدمات درمانی ارائه می‌کند.

کرمی تعداد بیمه شدگان بیماران خاص و صعب العلاج در استان زنجان را ۸۹۲ نفر عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات درمانی به دهک‌های یک تا ۵ رایگان هست و دهک‌های ۶ تا ۹ نیز می‌توانند از تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی بهره‌مند شوند.

این مسئول تاسیس صندوق بیماران خاص و صعب العلاجل را یکی از اقدامات اثرگذار در سال گذشته اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۱۰۲ بیماری صعب العلاج نیز تحت حمایت بیمه سلامت قرار دارند.

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان همچنین از اعطای وام به بیماران خاص و صعب العلاج  در زنجانخبر داد و گفت: ۲۰۹۳  مورد وام به این افراد تعلق گرفته است.

وی با یادآوری اینکه پوشش خدمات ناباروری در استان نیز از اقدامات مثبت این دولت است، تصریح کرد: با شروع این طرح تا ۲۰ مهرماه امسال ۳۶۰۰ مورد خدمت سرپایی و ۲۸۳ مورد پرونده منجر به درمان ناباروری از طرف بیمه سلامت انجام شده است.

کرمی تسهیلگری در عقد قرارداد با پزشکان را نیز از دیگر اقدامات اثرگذار بیمه سلامت اعلام کرد و گفت: در زمینه ترک اعتیاد نیز ماهانه ۱۲۰ میلیون تومان از طرف بیمه سلامت به مراکز طرف انعقاد اعطا می‌شود.

کد خبر 1729272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha