قوم یهود تحریف‌گرترین قوم تاریخ است/رژیم صهیونیستی تنها موجودی است که قانون اساسی ندارد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: قوم یهود تحریف‌گرترین قوم تاریخ است و سه هزار سال عمر یهود پر از پیامبر کشی و تحریف تاریخ است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان در استان آذربایجان‌غربی،  حجت الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، امروز در تجمع امت اسلامی ارومیه در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه که در میدان انقلاب ارومیه برگزار شد،  قوم یهود را تحریف‌گر ترین قوم تاریخ دانست و گفت: سه هزار سال عمر یهود پر از پیامبر کشی و تحریف تاریخ است و این قوم خود را فقط انسان و بقیه را حیوان می داند و خود را برتر از همه عالم و دنیا را متعلق خود می دانند.

وی افزود: وقتی از یهود صحبت می‌کنیم، سخن از کسانی است که به قتل پیامبر نقشه ریختند، در جنگ احزاب مشرکین را یاری کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در همه کشورهای اروپایی می‌توان علیه مسیح و خداوند سخنرانی کرد اما سخن گفتن علیه صهیونیسم جرم است و یهودی‌ها از جنگ جهانی بیشترین سوء استفاده را با طرح هلوکاست دروغین  کردند. 

وی گفت: عده‌ای می گویند مقصر خود فلسطینی ها هستند که زمین‌های خود را به اسرائیل فروختند، باید بدانند در خوش بینانه‌ترین حالت فقط دو درصد زمین‌های فلسطین را رژیم صهیونیستی خریده است و آیا کسی که زمینی از فردی بخرد می تواند تمام دارایی و خیابان‌ها و امکانات آن شهر را به قبضه خود بیاورد و مردمش را آواره کند؟

حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد:  رژیم صهیونیستی تنها موجودی است که قانون اساسی ندارد و ما به دشمنی خود با صهیونیسم بین الملل افتخار می‌کنیم و امام به همه ما یاد داد که این رژیم باید ریشه کن شود و امام موسی صدر نیز به یاد داد که اگر شیطان در یک طرف باشد و رژیم صهیونیستی در سوی دیگر ما از شیطان حمایت می‌کنیم چرا که این رژیم شر مطلق است.

وی عنوان کرد: ما شب‌ها با فکر نابودی رژیم صهیونیستی می خوابیم و الگوی ما تن شهیدی است که روی قبرش نوشته «من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم» و کمتر از ۵ درصد مردم آمریکا یهودی هستند اما ۹۵ درصد رسانه های این کشور در دست یهود است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ما امروز اینحا جمع شده‌ایم تا از عملیات طوفان الاقصی حمایت کنیم.

 وی با بیان اینکه حمایت از فلسطین هدف اصلی اجتماع مردمی است، گفت: فلسطین برای ما دارای اهمیت فراوان است و پیامبر ما از فلسطین به معراج رفت و امام زمان در این سرزمین در برابر سفیانی خواهدایستاد.

کد خبر 1729335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha