لزوم استفاده تمام دستگاه‌های اجرایی از محصولات استاندارد خراسان جنوبی

قناعت بر استفاده همه دستگاه‌های اجرایی از محصولات استاندارد خراسان جنوبی تأکید کرد و گفت: با انجام این کار شاهد تولید نیازهای استان و ایجاد اشتغال در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز (۲۷ مهر) در آیین نکوداشت یکصدمین سالگرد تاسیس سازمان ملی استاندارد و بزرگداشت هفته استاندارد اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان باید از محصولات استاندارد تولید خراسان جنوبی استفاده کنند چون با انجام این کار شاهد تولید نیازهای استان و ایجاد اشتغال در خراسان جنوبی خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت استانداردسازی محصولات پرمصرف، ادامه داد:در دولت سیزدهم با اجرای ۱۳ اقدام در موضوع استاندارد گام‌های خوبی برداشته شده که یکی از آنها گفتمان‌سازی موضوع استاندارد در جامعه است.

قناعت از استاندارد به عنوان وکیل مدافع تولیدکننده و مصرف‌کننده یاد کرد و گفت: نگاه‌های بخش دولتی و خصوصی و مردم نسبت با استاندارد باید تغییر کند که در دولت سیزدهم این کار شروع شده و حضور مؤثر استاندارد ایران در میادین استاندارد بین المللی یکی دیگر از اقدامات مورد توجه دولت سیزدهم است.

وی خواستار حمایت از تولیدات بومی استان برای تثبیت اشتغال شد و عنوان کرد: در رقابت بین استانها نباید عقب بمانیم و پیشرفت را خودمان باید در خراسان جنوبی به وجود آوریم.

استاندار خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: باید با ایجاد فضای مطلوب بین استاندارد و تولیدکنندگان، شاهد تولید نیازهای خراسان جنوبی در داخل استان باشیم که انجام این مهم با کار تیمی امکان‌پذیر می‌شود.

وی در ادامه از حضور خود در جلسه دیروز هیأت دولت گفت و بیان کرد: در این جلسه مسایل مختلف استان مانند راه آهن، انتقال آب ، مشکلات اجرای نهضت ملی مسکن و... پیگیری شد.

قناعت با اشاره به توفیقات استان در زمینه اجرای پروژه نهضت ملی مسکن، خاطرنشان کرد: خط اعتباری ویژه‌ای برای اجرای نهضت ملی مسکن و ایجاد زیر ساخت‌های مربوط به آن باید اختصاص یابد.

استاندار خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش به اتفاقات اخیر غزه و جنایت های اسرائیل اشاره کرد و گفت: ادامه جنایات اسرائیل در فلسطین سبب به خطر افتادن منافع آمریکا و اسرائیل در جهان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات  اصلی جهان اسلام، بحث فلسطین و قدس شریف است و بیش از ۷۰ سال هست که مردم فلسطین جنایات اسرائیل را تحمل می‌کنند، افزود: صهیونیست که خود را نژاد برتر می‌داند، در صدد نابودی قدس و تسلط بر جهان است.

قناعت با بیان اینکه محو اسرائیل یعنی اینکه مردم فلسطین برای خود کشوری تشکیل دهند و صهیونیست‌ها را از آن خارج کنند، اظهار کرد: با وجود دردناک بودن جنایات اخیر اسرائیل باید بدانیم که اگر این جنایات ادامه یابد، مقاومت منافع آمریکا و اسرائیل را در جهان به خطر خواهد انداخت.

وی گفت: رئیس جمهور آمریکا گفته است که اگر حزب الله لبنان به کمک حماس بیاید، ما هم به اسرائیل کمک خواهیم کرد؛ این موضوع نشانگر خواری و زبونی آمریکا در جهان است.


گفتنی است؛ در این مراسم از مدیران عامل  واحدهای نمونه کویرتایر و تروند زعفران قاینات تجلیل شد.

کد خبر 1729429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha