ارزش علم به رفع مشکلات جامعه است

حجت الاسلام مصلی نژاد گفت: آن علمی با ارزش است که به مشکلات جامعه دینی در عرصه های گوناگون کمک کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمداسماعیل مصلی نژاد امروز جمعه (28 مهر) در خطبه های نماز جمعه شهر جهرم با اشاره به دیدار برخی نخبگان کشور با رهبری انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار فرمودند بخواهیم کشور از آسیب ها مصون بماند در درجه اول پیشرفت علمی است.

وی با اشاره به حرکت های علمی و پیوند آن با رشد مراکز دانشگاهی، افزود: رهبری فرموند هدف مقالات علمی و پایان نامه ها کمک به مشکلات کشور باشد.

امام جمعه موقت جهرم اظهار کرد: آن علمی با ارزش است که به مشکلات جامعه دینی در عرصه های گوناگون کمک کند.

وی با اشاره به ظرفیت های علمی شهرستان جهرم عنوان کرد:  تولید کیت پایش تشخیص سرطان برای اولین بار در کشور توسط فرزندان جهرم انجام شد که خود جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام مصلی نژاد علم منفعت دار را نیاز امروز کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: جوانان جهرمی با امکانات محدود توانسته اند افتخار آفرین باشند.

وی با اشاره به وجود جوانان فرهیخته جهرمی با داشتن ثبت اختراعات متعدد از مسوولان شهر خواست نسبت به شنیدن درددل های نخبگان اهتمام داشته باشند.

امام جمعه موقت جهرم همچنین به جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: جریان بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شکل گرفته که جبهه مقاومت از دل این موج اسلامی پدید آمد.

حجت‌الاسلام مصلی نژاد پدید آمدن جریان تکفیر و اسلام سکولار را برای به حاشیه درآمدن جریان مقاومت دانست و گفت: این تفکرات اسلام نما هیچ وقت مقابل استکبار ایستادگی نمی کند. 

وی استکبارستیزی را شاخصه اصلی جریان مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش دشمنان برای رودر روی هم قراردادن مسلمانان است.

کد خبر 1729562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha