طوفان الاقصی تعادل روانی صهیونیست‌ها را برهم زده است

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه طوفان الاقصی تعادل روانی صهیونیست‌ها را برهم زده است،گفت: شهرک نشینان صهیونیست اکنون از وحشت درپناهگاه‌ها زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر انزلی، حجت‌الاسلام هادی حبیبی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: این عملیات ماشین جنگی صهیونیست‌ها را از کار انداخته و تعادل روانی صهیونیست‌ها و حامیان آنها را بر هم زد.

امام جمعه موقت بندر انزلی با بیان‌اینکه عملیات طوفان الاقصی به گونه‌‎ای تعادل صهیونیست‌ها را بر هم زده که آمریکایی‌ها در اتاق جنگ کنترل اوضاع رادردست گرفتند، تصریح‌کرد: مایکل کوریلا، فرمانده سنتکام (ستادفرماندهی مرکزی ایالات متحده) در تل‌آویو،مستقیما فرماندهی عملیات را به عهده دارد و در نسل‌کشی شریک جرم است.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها بیمارستان‌ها و مدارس را بمباران می‌کنند و زن‌ها و کودکان را به شهادت می‌رسانند و این نشانه ضعف آنهاست، ادامه داد: شهرک نشینان صهیونیست اکنون از وحشت درپناهگاه‌ها زندگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه یهودی‌ها به تعبیر قرآن همیشه خوار و ذلیل بوده و این‌ها حتی روی پای خودشان نمی‌توانستند بایستند،گفت: مستکبرین عالم صهیونیست‌ها را به منطقه آوردند و از آنها حمایت می‌کنند.

خطیب موقت نماز جمعه بندر انزلی اضافه‌کرد: صهیونیست‌های جانی ازکشورهای یهودی به آنجا رفتند و مردم فلسطین را ازخانه‌های‌شان بیرون کردند و به صاحب‌خانه‌های فلسطینی می‌گویند باید از محل سکونت‌تان بروید.

وی با بیان‌اینکه شرایط صهیونیست‌ها بعد از عملیات طوفان الاقصی به گونه‌ای است که مسلمانان باید با هم متحد شوند و عجله کنند و گوش این‌ها را بگیرند و از سرزمین‌های اشغالی بیرون بیاندازند، افزود: زمینه آن را خدای متعال به خوبی فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه برخی‌ها شبهه می‌کنند که فلسطینی‌ها و ساکنین نوار غزه سنی هستند تا حامیان مقاومت در ایران را مردد کنند، خاطرنشان‌کرد: ۹۵ درصد مردم غزه اهل سنت شافعی هستند و امام شافعی اهل غزه است.

کد خبر 1729581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha