مقدمات نابودی رژیم صهیونیستی بهتر از قبل فراهم شده است

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه صحنه‌گردان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه آمریکا است، گفت: مقدمات نابودی رژیم صهیونیستی بهتر از قبل فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان در ادامه مباحث تربیتی خطبه اول خود به راه‌های برطرف کردن کبر و تکبّر و نقش پرتاثر نماز در زدودن این رذیله زشت اخلاقی مطالبی را برای نمازگزاران جمعه بیان کرد.

خطیب جمعه بندر آستارا با تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع)، و تسلیت وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه(س) به بیان فضایل و ویژگی‌های این دو شخصیت بزرگوار دینی و نقش آنان در ترویج مکتب اهل‌بیت(ع) پرداخت.

وی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در حمله به بیمارستان و مدرسه و کشتار صدها زن و کودک بی‌گناه و حتی به شهادت رساندن نوزاد یک‌روزه، گفت: اسرائیل جنایتکار با این حملات کور و اقدامات ضد انسانی که انجام می‌دهد مانند عقرب جراره‌ای که در میدان آتش به دام افتاده باشد در حال خودکشی است.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با تشریح ابعاد مختلف عملیات الاقصی به بیان ضعف آشکار صهیونیست‌ها و بی اثر بودن گنبد آهنین پرداخت و اظهارکرد: رزمندگان حماس در سایه غفلت صهیونیست‌ها از چند ماه قبل عملیات طوفان الاقصی را به طور شبانه در کوچه پس کوچه‌های شهر سدروت تمرین می‌کردند.

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه امروز همه مردم دنیا در مورد جنایات رژیم صهیونیستی به بیداری و آگاهی رسیده‌اند، گفت: دیگر مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها فایده‌ای ندارد و موج اعتراضات و حرکات ضد صهیونیستی مقدمات نابودی رژیم صهیونیستی را بهتر از قبل فراهم کرده است.

وی تصریح‌کرد: کشورهای غربی مدعی حقوق بشر که با قرار دادن امکانات و تجهیزات نظامی در اختیار صهیونیست‌ها از جنایت‌های آنان حمایت می‌کنند و همچنین برخی کشورهای عرب مسلمان که در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند در این نسل‌کشی شریک جرم هستند.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی اضافه‌کرد: اگر اقدامات دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی در قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم غزه پایان نباید بی‌تابی مسلمانان و گروه‌های مقاومت باعث گشوده شدن جبهه‌های جدید مقاومت از عراق، سوریه و لبنان بر علیه اسرائیل غاصب و چشم اصلی فتنه یعنی آمریکای جنایتکار خواهد شد.

امام جمعه بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: صحنه گردان اصلی این نبرد آمریکای جنایتکار است و آنها هستند که با حمایت‌های نظامی و استراتژیک و برنامه‌ریزی در شهرهای کریات، تل‌آویو و حتی در ناو آمریکایی مستقر در دریای مدیترانه زمینه را برای جنایت‌های صهیونیست‌ها فراهم می‌کنند.

کد خبر 1729588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha