مسابقه «خواهر خورشید» ویژه دختران دانش آموز جهرمی برگزار می شود

عزیزی نیا از برگزاری مسابقه «خواهر خورشید» ویژه دختران دانش آموز شهرستان جهرم به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها خبر داد.

حسن عزیزی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فارس، گفت: جمعیت دختران نسل سلمان جهرم با همکاری دارالتحفیظ الهادی علیه السلام اقدام به برگزاری مسابقه «خواهر خورشید» کرده است.

رئیس هیئت مدیره دارالقرآن الهادی علیه السلام جهرم افزود: این مسابقه به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ویژه دانش آموزان دختر برنامه ریزی شده است.

وی به نحوه شرکت در این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: علاقمندان شرکت در این رویداد فرهنگی با مراجعه به نشانی https://digiform.ir/w5d728e66 و پس از درج مشخصات خود به هشت سوال طرح شده مسابقه پاسخ دهند.

عزیزی نیا با اشاره به اینکه سوالات این مسابقه در ارتباط با زندگی حضرت معصومه سلام الله علیها است، عنوان کرد: مهلت شرکت در مسابقه خواهر خورشید تا روز سه شنبه ۲ آبان اعلام شده است.

وی به جوایز برگزیدگان این مسابقه نیز اشاره کرد و گفت: به نفر اول ده میلیون ریال، نفر دوم هشت میلیون ریال، نفر سوم شش میلیون ریال، نفر چهارم سه میلیون ریال و نفر پنجم یک میلیون و پانصد هزار ریال اهدا می شود.

 عزیزی نیا زمان اعلام برندگان و اهدای جوایز را چهارشنبه ۳ ابان اعلام کرد و اظهار کرد: برگزیدگان این مسابقه در برنامه «با ستاره ها» که ساعت ۱۹:۳۰ در سالن علامه امینی برگزار می شود تقدیر می شوند.

کد خبر 1729683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha