کمک بیش از یک میلیارد ریالی آستارایی‌ها در پویش شور عاطفه‌ها

تسلی‌نیا گفت: نیکوکاران آستارایی در قالب پویش "شور عاطفه‌ها" بیش از یک میلیارد ریال به دانش‌آموزان نیازمند تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان کمک کردند.

بهرام تسلی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: خیران نیکوکار آستارایی همواره یار و یاور نیازمندان واقعی بوده و هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان‌اینکه نیکوکاران این شهرستان در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه تاکنون قدم‌های بزرگی برداشته‌اند، افزود: نیکوکاران آستارایی در پویش "شور عاطفه‌ها" نیز خوش درخشیدند و برای تهیه لوازم تحصیلی دانش‌آموزان که آینده‌سازان کشور هستند کمک‌های خوبی کردند.

وی با اشاره به اینکه نیکوکاران آستارایی در پویش "شور عاطفه‌ها" در مجحموع یک میلیارد و ۹۶۵ میلیون و ۱۹۵ هزار ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کمک کردند، تصریح‌کرد: ۹۲ میلیون و ۴۹۵ هزار ریال از این کمک‌ها، نقدی بود.

تسلی‌نیا با بیان‌اینکه در قالب پویش"شور عاطفه‌ها" ۶۱ پک تحصیلی به ارزش ۶۶۵ میلیون ریال و همچنین ۱۰۰ دست لباس فرم مدرسه به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیرین و نیکوکاران به کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویلو بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد،گفت: در قالب این پویش، ۲۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صورت نقدی توسط مراکز نیکوکاری به حساب دانش‌آموزان نیازمند واریز شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا ادامه داد: همچنین از سوی مراکز نیکوکاری پک تحصیلی، لباس فرم مدارس و کفش به ارزش ۳۲۱ میلیون و ۲۰۰  هزار ریال به صورت کالا تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

وی اضافه‌کرد: در پویش "شور عاطفه‌ها" ۱۹۰ میلیون ریال از سوی دانش‌آموزان مدارس جمع‌آوری و  به دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس کمک شد.

تسلی‌نیا خاطرنشان‌کرد: تاکنون تمامی کمک‌های جمع‌آوری شده در سطح شهرستان آستارا بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است و کمک‌های جدید مردمی نیز در اسرع وقت به دست نیازمندان خواهد رسید.

کد خبر 1729704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha