نمایشگاه سفر به دنیای ناشناخته ها در جیرفت بازگشایی شد

امروز با حضور جمعی از مسئولین نمایشگاه سفر به دنیای ناشناخته ها در حسینیه فرهنگیان شهر جیرفت بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز با حضور جمعی از مسئولین نمایشگاه سفر به دنیای ناشناخته ها در حسینیه فرهنگیان شهر جیرفت بازگشایی شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این مراسم، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، جهاد تبیین امری لازم و فوری است و این نمایشگاه هم در همین راستا بر پا شده است.

امام جمعه جیرفت افزود: یکی از بهترین از فعالیت ها در تحقق جهاد تبیین و عمل به منویات ولی امر مسلمین، برپایی نمایشگاه های دستاوردهای کشور است.

وی بیان کرد: همه اقشار جامعه اعم از دانشگاهیان، فرهنگیان و دانش آموزان از این نمایشگاه بازدید کنند و
در جریان دستاوردهای انقلاب اسلامی نظام و انقلاب قرار بگیرند و بتوانند به شبهاتی که دشمن به صورت شبانه روزی از طریق رسانه پمپاژ می کند، پاسخگو باشند.

حجت الاسلام تارم ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل، اظهار کرد: ظلم و ستمی که امروز از سوی اسرائیل در حق مردم مظلوم غزه و فلسطین می شود در تاریخ بی سابقه است و این جنایات به نهایت رسیده است.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: امیدواریم با بیداری جهانیان به ویژه جهان اسلام و یاری مسلمین اقدامات وحشیانه و کشتارهای بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین و غزه به ویژه زنان و کودکان متوقف شود.

وی با بیان اینکه اندیشه اسرائیل تنها تسلط بر فلسطین و غزه نیست، تصریح کرد: تسلط بر همه کشورهای اسلامی است و تسلط از نیل تا فرات و غرب آسیا جزء اندیشه و جهان بینی اسرائیل است.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین، غزه، حماس و رزمندگان جبهه مقاومت بر همه مسلمین به خصوص مسلمانان منطقه بر گردن ما حق دارند زیرا آنها مقابل این تجاوز و توسعه طلبی اسرائیل برای تسلط بر جهان اسلام ایستاده اند و ما باید از آنها دفاع کنیم.

کد خبر 1729727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha