برنامه محوری مهم ترین گام در گسترش معروفات و کاهش منکرات است

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر عبادت اجتماعی است، گفت: برنامه ریزی منسجم و همدلی اعضای ستادهای شهرستانی، مهم ترین گام در گسترش معروفات و کاهش منکرات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین یونس مهدوی نیا امروز در مراسم معارفه دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان چگنی، اظهار داشت: در قرآن کریم سفارش شده است، اگر به قدرتی در زمین رسیدید، چهار اصل اقامه نماز، پرداخت زکات و امر به معروف و نهی از منکر را مورد توجه قرار دهید تا محور یاری خداوند قرار گیرید.

مدیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر حوزه های گوناگونی دارد، افزود: امر به معروف و نهی از منکر مردم نسبت به همدیگر تکلیف همگانی است و مردم باید نسبت به همدیگر احساس تکلیف داشته باشند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر عبادت اجتماعی است، خاطرنشان کرد: مردم باید کار خوب را از مسئولان مطالبه کنند. و این نوع مطالبه از حوزه های مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه بخشی دیگر از امر به معروف و نهی از منکر شامل وظیفه مسئولان نسبت به مردم است، خاطرنشان کرد: در این حوزه، مسئولان وظیفه دارند، زمینه و ملزومات معروفات را در بین مردم گسترش دهند.

وی با تجلیل از زحمات دبیر سابق ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان چگنی تقدیر و تشکر کرد و با معرفی دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت: برای تقویت فریضتین امر به معروف و نهی از منکر باید در سطح شهرستان ها، باید ستادهای شهرستانی برنامه محور باشند.

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه برای گسترش معروفات و کاهش  منکرات، نیازمندهای ستادهای قوی هستیم، افزود: برای تحقق این مهم باید اعضای ستادهای شهرستانی همدل و همراه حرکت کنند.

کد خبر 1729917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha