فشارهای دیپلماسی برای گشودن گذرگاه ها به غزه باید افزایش یابد

خالد قدومی با اشاره به محاصره همه جانبه غزه تأکید کرد: خون در غزه لبریز شده و مردم نمی توانند تحمل کنند و این جنایت جنگی باید متوقف بشود و فشار دیپلماسی علیه کشورهای ذیربط برای گشودن گذرگاه ها تحمیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ خالد قدومی، یکشنبه شب(30 مهر) در اجتماع بزرگ کادر درمان و اقشار مختلف مردم با عنوان «مرهم برای غزه» که در جوار مزار سردار دلها برگزار شد؛ با اشاره به بمباران هولناک بیمارستان المعمدانی گفت: کادر درمان در خط مقدم جنگ هستند.

نماینده جنبش حماس در ایران سپس از ابعاد مختلف شخصیتی حاج قاسم از جمله عاطفه، حوصله زیاد، شهادت طلبی، بنده‌ی خدا بودن یاد کرد و در ادامه با اشاره به طوفان الاقصی آیه 22 سوره سجده را که یادآور شد که می فرماید «قطعا ما از مجرمان انتقام‏ کشنده‏ ایم»

وی با بیان اینکه 16 روز از طوفان الاقصی می گذرد و هزاران نفر از اسرائیلی ها به همراه فرعون به جهنم واصل شدند؛ اظهار کرد: اما مجاهدین در میدان ثابت قدم و در شهرک های صهیونیستی در درگیری مستقیم هستند.

خالد قدومی ادامه داد: دلیران و شجاعان مقاومت اطمینان می دهند طوفان الاقصی منتهی به پیروزی آنان و نابودی رژیم صهیونیستی می شود.

وی گفت: جهانیان این نسل کشی را می بینند و بایدن اعلام جنگ علیه کودکان کرده و امروز جهانیان متوجه این سیاست های منافقانه شدند و تهدید جدی رژیم صهیونیستی توسط مقاومت باعث شده تا بایدن به خط مقدم آنان بیاید اما به او اعلام می کنیم که نمی توانید این رژیم را نجات دهید زیرا غزه پیروز و صهیون نابود است.

خالد قدومی ضمن تشکر از کادر درمان جمهوری اسلامی ایران که برای اعزام به غزه اعلام آمادگی کردند؛ مرهم برای غزه را عنوان زیبایی دانست و افزود: در وضعیت میدانی فلسطین دو بُعد داریم؛ حداقل دو هزار نفر زا صهیونیست ها به هلاکت رسیده و بیش از ۳ هزار مجروح دادند و این آمار رسمی وزارت بهداشت خود آنها است ضمن اینکه میلیون ها دلار خسارت اقتصادی به آنان وارد شده است.

وی همچنین به خیزش جهانی وحضور مردم در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: هر دانشجوی آمریکایی که حامیان اسرائیل بود، امروز اما با هزاران دانشجو به شعار علیه اسرائیل و حمایت از کودکان غزه به صحنه آمدند.

نماینده جنبش حماس در ایران تصریح کرد: خون در غزه لبریز شده و مردم نمی توانند تحمل کنند و این جنایت جنگی باید متوقف بشود و فشار دیپلماسی علیه کشورهای ذیربط برای گشودن گذرگاه ها تحمیل شود زیرا گذرگاه رفح فقط برای عبور 20 کامیون باز شد در حالیکه جهانیان و استان های ایران کمک های زیادی فرستادند که باید این گذرگاه باز شود.

کد خبر 1729957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha