رضایتمندی جامعه فرهنگیان اولویت کاری مدیر عامل جدید درمانگاه فرهنگیان

سبحان نژاد گفت: ارائه خدمات درمانی مطلوب و متنوع به فرهنگیان و جلب رضایت آنان، اولویت کاری و مهمترین هدف مدیرعامل جدید درمانگاه فرهنگیان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، «ایمان سبحان نژاد» در جلسه تکریم و معارفه مدیر جدید درمانگاه فرهنگیان یاسوج با تاکید بر بهبود وضعیت معیشتی، رفاهی و درمانی معلمان گفت: وقتی کیفیت خدمات رفاهی و درمانی درمراکز رفاهی و درمانی بالا رود رضایت مندی فرهنگیان هم ارتقا می‌یابد.
 

معاون پژوهش، برنامه ریزی  آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر جامعه فرهنگیان به لحاظ سلامت جسمی و روحی سالم و تندرست باشد به طور حتم جامعه دانش آموزی سالم، پویا، قوی، متعهد و امیدآفرین خواهیم داشت.
 
ایمان سبحان نژاد خواستار افزایش خدمات درمانی متنوع و مطلوب، ارتباط قوی با مسئولان بیمه تکمیلی دانا و همچنین ارتقاء بهره وری از فضاها و ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش برای ارائه خدمت مطلوب و متناسب به معلمان و خانواده های آنان شد .
 
مدیر پیشین درمانگاه عمومی فرهنگیان هم با ارائه گزارشی از دوران  ۵ ساله تصدی خود در این درمانگاه گفت: خدماتی نظیر رادیولوژی، سونوگرافی، فیزیوتراپی و پزشک عمومی با بیمه های تکمیلی دانا و دی، البرز، معلم، آسیا در این درمانگاه به صورت رایگان به جامعه فرهنگیان و اقشار عمومی ارائه می شود.
 
خرام با بیان اینکه همچنین خدمات دندانپزشکی تا سقف ۶۰ میلیون ریال و عینک سازی تا سقف ۱۵ میلیون ریال با بیمه تکمیلی دانا به فرهنگیان ارائه می شود افزود: علاوه بر این خدمات شنوایی سنجی و بینایی سنجی بخاطر نداشتن قرارداد پزشکان با بیمه ها به صورت آزاد به فرهنگیان، خانواده های آنان و سایر اقشار در درمانگاه فرهنگیان ارائه داده می شود.

وی افزود: روزانه بیش از ۳۵۰ نفر در این درمانگاه پذیرش می شوند.
 
روح الله کمالی مدیر جدید درمانگاه عمومی فرهنگیان هم توسعه خدمات رفاهی در این درمانگاه از طریق انعقاد قرارداد با پزشکان جدید،اعلام خدمات رفاهی و درمانی درمانگاه به فرهنگیان و دانش اموزان و سایر اقشار و استفاده بهینه از فضای فیزیکی درمانگاه برای خدمات دهی بهتر به جامعه فرهنگیان را از مهمترین برنامه های کاری خود اعلام کرد و گفت: تلاش می شود تا در آینده نزدیک خدمات پزشکان متخصص بیشتری نظیر قلب و عروق را در این مرکز درمانی به بیماران ارائه دهیم.
 
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات آقای لحاک خرام مدیر پیشین تجلیل و طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ،روح الله کمالی به عنوان مدیر جدید درمانگاه عمومی فرهنگیان این استان منصوب شد.
 
گفتنی است دکتر روح الله کمالی دارای کارشناسی ارشد رشته زیست شناسی گرایش بیوشیمی، پیش از این مدرس مدارس شهرستان دنا، مدرس و داور جشنواره خوارزمی، مسئول گروههای جهادی و بسیجی،مدرس و مسئول طرح بوم،رابط آموزشی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مسئول اجرایی مراکز نیکوکاری در شهرستان دنا و مدیر برتر سه سال پیاپی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و کشور را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 1729963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha