شبهات مطرح شده در جریان طوفان الاقصی را باید پاسخ داد

معاون سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان بخشی از جهاد تبیین در مقطع کنونی را ناظر به اهمیت طوفان الاقصی دانست و گفت: بخشی از القائات دشمن در فضای مجازی و رسانه ای هم درباره همین موضوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، احمد قربانی، دوشنبه(اول آبان) در نشست جهاد تبیین ویژه روابط عمومی دستگاه های استان با اشاره به برگزاری چهار جلسه قرارگاه جهاد تبیین در سال جاری، افزود: بخشی از جهاد تبیین در مقطع کنونی، اهمیت طوفان الاقصی است.

معاون سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بخشی از القائات دشمن در فضای مجازی و رسانه ای درباره همین موضوع است؛ تأکید کرد: وظیفه ما این است روایت اول را خوب به جوانان منتقل کنیم که دشمن در این صحنه ناکام بماند.

وی اظهار کرد: یکی از اهمیت های وافر طوفان الاقصی این است هیمنه چندین ساله اسرائیل در زمینه اطلاعاتی و امنیتی شکسته شد زیرا اسرائیل هجدهمین قدرت نظامی دنیا و چهارمین قدرت نظامی در منطقه است و سرانه غیرمتعارف هسته ای دارد.

قربانی با بیان اینکه او حساس ترین سیستم اطلاعاتی و امنیتی جهان بعد از سازمان سیا آمریکا را دارد؛ گفت: اهمیت کار حماس اینجا مشخص می شود که چگونه با وجود سیستم اطلاعاتی موساد، عملیات اینچنینی را طراحی و اجرا می کند.

وی ادامه داد: این عملیات، یک شبه طراحی و برنامه ریزی نشده بلکه طی دو سال طرح ریزی شده و فقط ۶ نفر از حجم این عملیاتی که در قلب فلسطین اشغالی و از زمین و هوا و دریا انجام، اطلاع داشتند.

معاون سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان با افزودن اینکه این جنگ فعلاً ادامه دارد و اسرائیل در صدد حمله زمینی است؛ تصریح کرد: همه گروه های مقاومت هنوز وارد عمل نشدند که اگر بشوند ورق برمی گردد.

وی با بیان اینکه خون شهیدسلیمانی جبهه مقاومت را استحکام بیشتری بخشید؛ خاطرنشان کرد: امروز جنگ اسرائیل را کشورهای دیگر اداره می کنند و سران آنها به اسرائیل می روند البته نقش کشورهای مرتجع منطقه را نباید فراموش کرد.

قربانی درباره نقش کشورهای منطقه به نشست قاهره و قبول هشت میلیارد دلار هزینه جنگ اسرائیل توسط امارات اشاره کرد.

وی با اشاره به طرح شبهات متعدد در فضای مجازی از جمله اینکه مسئولین حماس خانواده های خود را به قطر بردند و... بر اهمیت پاسخ به این شبهات به ویژه با توجه به ارتباط روابط عمومی ها با آحاد جامعه تأکید کرد.

معاون سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان به در پیش بودن 13 آبان اشاره و بیان کرد:  این مناسبت امسال باید با چاشنی حمایت بی چون و چرا از جبهه مقاومت پررنگ تر برگزار شود.


وی هفته بسیج و روز دانشجو در آذرماه، چهارمین سالگرد حاج قاسم در دی ماه، دهه فجر و در نهایت انتخابات 11 اسفند را از مقاطع مهمی دانست که ضرورت جهاد تبیین در آن مهم است.

قربانی خاطرنشان کرد: در دهه مقاومت و سالگرد حاج قاسم، استان کرمان در کانون توجه دنیا است و برای همین جایگاه و خاستگاه بسیار خوبی است برای جهاد تبیین است.

کد خبر 1730036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha