برپایی نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره ملی «هل اتی» کاشان در اصفهان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برپایی نمایشگاه آثار برگزیده پنجمین دوسالانه ملی خوشنویسی «هل اتی» در شهر اصفهان خبر داد.

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: نمایشگاه آثار برگزیده پنجمین دوسالانه ملی خوشنویسی «هل اتی» در پردیس سوره حوزه هنری اصفهان برپا شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: در این نمایشگاه آثار برگزیده این رویداد همزمان با هفته خوشنویسی با تکیه بر آیات نورانی قرآن، نهج‌البلاغه و مفاهیم انقلاب از منظر قرآن به نمایش گذاشته شده که تا سوم آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ پذیرای بازدید کنندگان است.

برپایی نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره ملی «هل اتی» کاشان در اصفهان

فرجی با اشاره به شرکت ۱۰۲ اثر از سراسر کشور در پنجمین دوسالانه جشنواره خوشنویسی «هل اتی» کاشان گفت: این جشنواره با رویکرد ایجاد تعامل بین هنرمندان و حرکتی برای تعالی این رشته هنری برگزار شد و برگرفته از سوره مبارکه انسان و مصداق هَلْ أَتی‌ عَلَی الْإِنْسانِ حِینٌ مِنَ الدَّهْرِ... و پیرامون قرآن و عترت، ایثار و شهادت و گفتمان انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: نمایشگاه آثار برتر این رویداد با همراهی حوزه هنری کاشان و حوزه هنری اصفهان در گالری نقش خانه واقع در خیابان آمادگاه برپا شد.

پنجمین دوسالانه ملی خوشنویسی «هل اتی» مهرماه جاری از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با همکاری انجمن خوشنویسان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کاشان اجرا شد.

برپایی نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره ملی «هل اتی» کاشان در اصفهان

کد خبر 1730040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha