200 خوشنویس مراحل عالی خوشنویسی را فراگرفتند

مدیر انجمن خوشنویسان شیروان گفت: انجمن خوشنویسان شیروان در طول قریب ۴۰ سال فعالیت بیش از ۵۰ نفر خوشنویس ممتاز تحویل جامعه داده است وهمچنین ۲۰۰خوشنویس به مرحله عالی خوشنویسی رسیده اند.

علی رحیمی، مدیر انجمن خوشنویسان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد:  در کنار تمام این فعالیت ها مطالباتی از جمله تقویت خط ملی با انجام مکاتبات اداری با خط نستعلیق،(درجلسات شورای اداری استان، شورای فرهنگ عمومی استان با حضور وزیز فرهنگ وارشاد اسلامی) انجام شده است.

 وی با اشاره به  تقاضای "رفع آلودگی بصری" در سطح شهرستان که با حمایت امام جمعه منجر به چندین مصوبه در جلسات شورای فرهنگ عمومی برای رفع الودگی بصری در سطح شهر شد خبر داد و عنوان کرد: شهرداری تا حدودی اقداماتی نیز انجام داده است.

 رحیمی با اشاره به اقدامات انجام شده در این مدت خاطرنشان کرد: طرح گسترش خط تحریری در فرهنگ عمومی با برگزاری ۲جشنواره خط تحریری در سطح استان صورت گرفت که با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مواجه شد.

 مدیر انجمن خوشنویسان شیروان بیان کرد: طرح "گرامیداشت یاد وخاطره شهدا" با برگزاری جشنواره  استانی خط تحریری ستارگان نامیرا که با استقبال هنرمندانی از ۱۲ استان کشور به عنوان آثار نمایشگاهی مهمان در جشنواره با حمایت بسیج هنرمندان صورت گرفت.

 رحیمی با اشاره به ظرفیت یک هنرمند و نقش آن در جامعه اضافه کرد: حال اگر توجه بیشتری در این امر بشود و این ظرفیت ها مورداستفاده قرار بگیرد خیلی می تواند در سلامت روح وروان افراد جامعه موثر باشد.

 وی تصریح کرد: انجمن خوشنویسان شیروان باوجود جوانان متعهد وعلاقه مند، این آمادگی را دارد تا پیرامون ارزش های اسلامی و انسانی با سایر دستگاها همکاری لازم داشته باشد

 وی طرح  برگزاری مسابقه پوستر به مناسبت گرامیداشت "روز شهید " با همکاری بنیاد شهید شیروان را از دیگر اقدامات مهم برشمرد.

کد خبر 1730201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha