تجمع فعالان کانون های مساجد گلستان و قرائت دعای توسل در راستای محکوم کردن جنایات غزه

حجت الاسلام حسینی از برگزاری تجمع فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان و قرائت دعای توسل در مساجد استان در راستای محکوم کردن هتک حرمت رژیم کودک کش اسرائیل و به خاک و خون کشیده شدن کودکان و زنان مسلمان غزه خبر داد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: در راستای محکوم کردن هتک حرمت رژیم کودک کش اسرائیل و به خاک و خون کشیده شدن کودکان و زنان مسلمان غزه، فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان امشب (سه شنبه ۲ آبان) بعد از نماز مغرب و عشاء در مساجد استان تجمع می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: در این تجمع، فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان ضمن اعلام صدای تنفر و انزجار خود علیه این رژیم سفاک، خوی وحشی گری غاصبان کودک کش و قصابان را محکوم خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این مراسم، فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با برگزاری تجمع و قرائت دعای توسل، دست توسل به سوی خالق هستی بلند کرده و برای نابودی ظالمان صهیونیست و پیروزی گروه‌های مقاومت در غزه دعا خواهند کرد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: این تجمع و مراسم از طریق سامانه و پیامک اطلاع رسانی به ۸۲۹ کانون فرهنگی و هنری سطح شهر و روستاهای استان و ۵۰ کانون خواهران گلستان ابلاغ شده است.

وی اظهارداشت: این مراسم با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای انقلابی استان برنامه ریزی شده تا شاهد نابودی اسرائیل و رژیم استکبار جهانی باشیم.

کد خبر 1730219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha