امنیت و نظم، لازمه فعالیت اجتماعی است

موسوی امنیت و نظم را لازمه فعالیت اجتماعی دانست و گفت: تحقق امنیت در ابعاد گوناگون در جامعه ارتباط مستقیم با حضور و عملکرد نیروی انتظامی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، سید موسی موسوی در دیدار با فرمانده انتظامی لامرد از زحمات و تلاش‌های فرمانده و کارکنان تحت امر به واسطه برقراری امنیت مطلوب قدردانی کرد و گفت: با توجه به اینکه امنیت و نظم، لازمه فعالیت اجتماعی است، پلیس یکی از مهمترین سازمان‌ها و تشکیلاتی است که مسئولیت برقراری نظم و امنیت را در جامعه بر عهده دارد.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی افزود: تحقق امنیت در ابعاد گوناگون در جامعه ارتباط مستقیم با حضور و عملکرد نیروی انتظامی دارد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت توام با اقتدار در همه بخش‌ها با حضور کارکنان فراجا مشهود است، تاکید کرد: حس مسئولیت پذیری پلیس شهرستان حاکی از دغدغه مندی مسئولان انتظامی است، که این احساس وظیفه ستودنی و قابل تقدیر است.

در ادامه فرمانده انتظامی لامرد با اشاره به اقدامات پلیس در جهت کاهش میزان وقوع جرائم به خصوص انواع سرقت‌ها، کشفیات مواد مخدر و کالای قاچاق و... افزود: تحقق این امر مستلزم همکاری ادارات دولتی و مشارکت اقشار مردم با پلیس است و باید به هشدارهای انتظامی و آموزش‌های همگانی در جوامع هدف در پیشگیری از سرقت توجه جدی شود.

کد خبر 1730248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha