برگزاری آیین تکریم و معارفه امام جمعه منطقه خیرآباد ورامین

آیین تکریم و معارفه امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان، ظهر امروز جمعه (۵ آبانماه) آیین تکریم و معارفه امام جمعه جدید منطقه خیرآباد شهرستان ورامین با حضور درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین ،حجت الاسلام فتاحی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران ،دکتر نوش آبادی نماینده مردم دشت ورامین در مجلس حجت الاسلام محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ،زاهدی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی ،اعضای شورای تامین و دیگر روسای ادارت و نهاد ها در امامزاده طاهر و مطهر خیرآباد برگزار شد .

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت :منطقه خیرآباد یکی از پرتراکم ترین مناطق شهرستان ورامین با ۸۰هزار نفر جمعیت می باشد و  مردمان این منطقه از قشر زحمت کش با روحیه  انقلابی هستند .
وی افزود : یکی از رسالت های اصلی ائمه جمعه ساماندهی و سازماندهی امورات فرهنگی جامعه است که با سابقه درخشان حجت الاسلام محمدیاری به  خوبی با کمک دستگاه های اجرایی در این امر به موفقیت می رسند .
معاون استاندار تهران در پایان با تقدیر از زحمات حجت الاسلام طزری گفت : گره گشایی از مردم بزرگترین شاخصه حجت الاسلام والمسلمین طزری در دوران مسئولیتشان در کسوت نماینده ولی فقیه در منطقه خیر آباد بود و امیدواریم این مسیر را حجت الاسلام والمسلمین محمدیاری با قدرت ادامه دهند .

لازم به ذکر است، درپایان این مراسم از زحمات ۷ساله حجت الاسلام طزری  تقدیر و حجت الاسلام محمدیاری  به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید منطقه خیرآباد منصوب شد.

کد خبر 1730632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha