رونمایی از فیلم کوتاه «آرمان» در نخستین سالگرد شهادت شهید علی‌وردی

فیلم کوتاه «آرمان» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت شهید آرمان علی‌وردی و به همت کانون فرهنگی هنری شهید محسن فخری‌زاده رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، فیلم کوتاه «آرمان» به همت کانون فرهنگی هنری شهید محسن فخری‌زاده و به همت بچه های گروه سرود سلیمانی‌ها وابسته به این کانون مسجدی، به مناسبت فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت شهید آرمان علی‌وردی، طلبه بسیجی که در اغتشاشات سال گذشته به شهادت رسید، رونمایی شد.

در شرح این فیلم کوتاه آمده است: کار بر محور یکی از نوجوانان فریب خورده به نام آرمان در جریان اغتشاشات می چرخد، او که برای شعارنویسی علیه کشور و ارزش های دینی ملی پول دریافت کرده وقتی مورد تعقیب نیروهای ارزشی قرار می گرد در جریان فرار، داخل امامزاده شهر می شود و آنجا به یک روحانی و تعدادی از بچه ها برخورد می کند که موضوع صحبت‌شان اغتشاشات کشور و شهادت مظلومانه شهید علی‌وردی است همین نقطه عطفی است در آنچه در ادامه برای آرمان رخ مید هد تا بداند چه بر سر شهیدی همان با او آمده است و نهایتاً از ادامه مسیر انحرافی خود باز می گردد!

فیلم کوتاه آرمان

گفتنی است، این فیلم کوتاه در جشنواره استانی «حبیب» موفق به کسب رتبه سوم شده است. گروه سلیمانی ها در آینده نزدیک فیلم کوتاه «آرمان۲» را تولید خواهد کرد.

شهید آرمان علی‌وردی در ۴ آبان سال ۱۴۰۱ در شهرک اکباتانِ تهران، در جریان ناآرامی‌ها از سوی برخی معترضان ربوده شد و پس از شکنجه و ضرب و شتم با ضربات چاقو و سنگ در کنار خیابان رها شد. او به بیمارستان بقیةالله منتقل شد و به دلیل شدت خون‌ریزی در ۶ آبان ۱۴۰۱ در ۲۱ سالگی درگذشت.

کد خبر 1730684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha