اتحاد حول محور ولایت فقیه شرط اساسی برای مبارزه با مستکبران است

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به وظیفه مردم در برابر مستکبران و نحوه مبارزه با استکبار جهانی گفت: اتحاد حول محور ولایت فقیه شرط اساسی برای مبارزه با مستکبران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام حسینی نسب، امام جمعه سلطانیه در جلسه گرامیداشت ۱۳ آبان با یادآوری سه حادثه روز ۱۳ آبان و با بیان اینکه روز ۱۳ آبان روز مهم و فراموش نشدنی در تاریخ مبارزاتی ملت ایران است، گفت: ۱۳ آبان نماد مقاومت، فداکاری و بصیرت و دشمن شناسی است. 


وی با اشاره به پیشینه استکبار و با بیان اینکه از هنگامی که بشر بوده، استکبار هم وجود داشته و از روزی که شیطان از فرمان خداوند در سجده به آدم سرپیچی کرد،  شکل گرفت و بدترین نوع استکبار، عدم اطاعت در برابر خداست و لذا ابلیس پیشکسوت مستکبرین است، گفت: برتری جویی و سلطه طلبی از ویژگی مستکبران است و لذا مصداق اتم استکبار، آمریکاست.


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه آمریکا رو به افول است و نظم جهانی جدید در دنیا در حال شکل گیری است و محور مقاومت در نظم جهانی نقش خواهد داشت و دیگر شاهد دو قطبی نخواهیم بود، گفت: عدم تبعیت از شورای ملل مبنی بر پایان تحریم‌های موشکی ایران و حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی نماد استکباری آمریکاست.


حسینی نسب با اشاره به وظیفه مردم در برابر مستکبران و نحوه مبارزه با استکبار جهانی گفت: اتحاد حول محور ولایت فقیه شرط اساسی برای مبارزه با مستکبران است. 


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه پارسال شاهد حضور پررنگ مردم در دو راهپیمایی ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن در سلطانیه بودیم، بر حفظ رکورد پارسال تاکید کرد و گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان نماد اتحاد و یکپارچگی ملت در برابر استکبار و هنرنمایی دفاع از انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1730785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha