صنایع استان مرکزی ماموریت خود را در عرصه اقیانوس‌ها دنبال کنند

امیر دریادار ایرانی گفت: صنایع استان مرکزی همانطور که در هشت سال دفاع مقدس پشتیبان همرزمان در جنگ بودند امروز باید در صحنه دریا حاضر شوند.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، امیر دریادار شهرام ایرانی امروز (۶ آبان) در بازدید از شرکت ماشین سازی اراک به عنوان صنعت دریامحور، گفت: ظرفیت صنایع استان ظرفیت اقیانوسی است، صنایع استان مرکزی همانطور که در هشت سال دفاع مقدس پشتیبان همرزمان در جنگ بودند امروز باید در صحنه دریا حاضر شوند. 


فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه مجموعه صنایع استان مرکزی به طور خاص اراک با تلاش استاندار مرکزی باید ماموریت صنایع را در هشت سال دفاع مقدس در عرصه اقیانوس‌ها دنبال کنند، افزود: باید بتوانیم از این ظرفیت بسیار بزرگ و بی‌نهایت، حداکثر استفاده را داشته باشیم و پرچم اراک را در اقیانوس‌ها بالا ببریم. 
 
این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه مجموعه‌ای از تمام صنایع در بحث ساحل، بنادر و بحث سازه‌هایی که نیاز داریم در استان مرکزی وجود دارد، گفت: قطعا ویترینی برای ارائه این توانمندی‌ها در سطح جهان می‌شویم و مشتری‌های بیشتری برای خرید از طرفیت شهر اراک استفاده کنند. 


«امیر دریادار شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر دو روزه خود به استان مرکزی، روز گذشته با استقبال فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان وارد اراک شد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی به همراه مسئولان استانی از شرکت لجور، گداختار و ماشین سازی بازدید کرد. 


بازدید از برخی صنایع دریامحور، سخنرانی در جمع دانشجویان و اساتید، افتتاح دفتر نمایندگی نداجا در دانشگاه و صنایع استان، نشست با مسئولان، مدیران صنایع مادر و ستاد معین اقتصاد دریا از برنامه‌های روز دوم سفر فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به استان مرکزی بود . 

کد خبر 1730815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha