دنیای ظلم‌پذیری گذشته و جوانان به ظلم‌ستیزی روی آورده‌اند

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه دنیای ظلم‌پذیری دیگر گذشته و جوانان به ظلم‌ستیزی روی آورده‌اند گفت: جنگِ امروز جنگ اراده‌ها است که بر جنگ و جنگجویان غلبه کرده است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی_ نماینده ولی فقیه در گیلان امروز(یکشنبه،۷ آبان) در یادواره شهدای دانش‌آموزی استان که با محوریت شهید شاخص «جمشید داداشی» در مصلی امام خمینی(ره) املش برگزار شد 
گفت: نوجوانان و جوانان بسیاری در جنگ تحمیلی جانشان را تقدیم راه خدا کردند و امروز الگوپذیری جوانان و نوجوانان دنیای اسلام از جوان ایرانی است.

وی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «هندسه دنیای امروز در حال تغییر و تحول است»، به تشکیل سازمان ملل توسط قدرت‌های ثروتمند و زورگو اشاره کرد و افزود: اما کشورهای آمریکا، روسیه و چین مدعی شدند که باید حرف اول را در این سازمان بزنند ولی اولین جنایتش جمع کردن یهودیان از سرتاسر دنیا در فلسطین و آواره کردن مردم این سرزمین بود.

آیت الله فلاحتی بیان کرد: آمریکا قلدر جهان است و با جمع کردن تمام متفکران جهانی بر قدرت خود افزوده است، سلاح‌های کشتار جمعی‌ را افزایش داده و در بیش از یکصد کشور دنیا زندان دارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم در بیش از ۵۰ کشور همچون ویتنام، افغانستان، آمریکای لاتین، ایران و... مرتکب جنایت‌های متعدد شده است تصریح کرد: اکنون حضور رییس جمهور آمریکا در اسرائیل غاصب و دستور کشتار زنان و کودکانِ بی‌گناه یکی دیگر از جنایات آمریکایی ها است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه امروز ملت‌ها به ویژه نوجوان و جوانان دیگر براساس مبانی کفر حرکت نمی‌کنند خاطر نشان کرد: دنیا از ایثار و جانفشانی‌ دانش‌آموزان بسیجی و جوانان دانشگاهی ما در هشت سال دفاع مقدس  درس گرفت و فهمید که باید در برابر ظلم بایستند و بر همین اساس امروز، عقیده و ایدئولوژی بر زندگی بشر حکم‌فرما شده است.

وی جنگِ امروز را جنگ اراده‌ها دانست که بر جنگ و جنگ‌جویان غلبه کرده است و ادامه داد: نوجوانان و جوان یمنی سال ها جنگیدند و صدها هزار شهید دادند اما بر اراده آمریکا و آل سعود فائق آمدند آمریکا را وادار به عقب‌نشینی و آل سعود را وادار به پذیرش صلح کردند.

 آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه هر کشوری که مردم و جوانانش اهل اراده و مقاومت باشند موفق خواهند بود گفت: جوانان فلسطین از مقاومت و باورهای جوانان غیور ایرانی درس گرفته اند و ضربه‌ای که اکنون به ارتش صهیونیست وارد کرده اند در طول ۷۵ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه دنیای ظلم‌پذیری دیگر گذشته و جوانان به ظلم‌ستیزی روی آورده‌اند اذعان کرد: ملت و جوانان ایران چشم و چراغ نوجوانان دنیا شده اند و ملت ها با الگوگیری از جوانان مسلمان ایرانی، مقابل ظلم خواهند ایستاد.

 آیت‌الله فلاحتی در ادامه، ورود به میدان با ایدئولوژی الهی و توحیدی، اراده آهنین داشتن و ظلم‌ستیزی  را سه مولفه‌ای دانست که در حال تغییر هندسه دنیا است و گفت: قدرت پوشالی غرب رو به افول و نابودی است و دنیا از حجاب زنان ایرانی الگو خواهند گرفت و کسانی که سال گذشته در آشوب‌ها شرکت داشتند و به مومنین و اعتقاداتشان توهین می‌کردند باید افسوس بخورند.

وی با اشاره به تاکید بر حجاب در وصیت نامه اکثر شهدا، اظهار کرد: در سایه تلاش، غیرت و  جانفشانی مردم عزیزمان در سال گذشته تعدادی از مدافعان امنیت به شهادت رسیدند اما عزت از آنِ ملت ما است و همچنان دانش‌آموزان و دانشگاهیان ما ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود.

دنیای ظلم‌پذیری گذشته و جوانان به ظلم‌ستیزی روی آورده‌اند

دنیای ظلم‌پذیری گذشته و جوانان به ظلم‌ستیزی روی آورده‌اند

دنیای ظلم‌پذیری گذشته و جوانان به ظلم‌ستیزی روی آورده‌اند

دنیای ظلم‌پذیری گذشته و جوانان به ظلم‌ستیزی روی آورده‌اند

دنیای ظلم‌پذیری گذشته و جوانان به ظلم‌ستیزی روی آورده‌اند

دنیای ظلم‌پذیری گذشته و جوانان به ظلم‌ستیزی روی آورده‌اند

کد خبر 1730993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha