«وزیر فرهنگ و ارشاد» سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان در بیرجند

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران مراسم باشکوه ۱۳ آبان در بیرجند خواهد بود، گفت: این راهپیمایی، در تمامی شهرها، مراکز بخش ها و برخی روستاها نیز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محسن مشرفی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص راهپیمایی ۱۳ آبان ماه و روز دانش آموز، اظهار کرد:  ۱۳ آبان پیش رو، ۱۳ آبان متفاوتی خواهد بود چراکه از ۱۵ مهرماه که عملیات طوفان الاقصی شروع شده است به تدریج موج خشم و انزجار جامعه جهانی مسلمان، مسیحی و سایر در کشورهای منطقه و غربی نسبت به اسرائیل و کشورهای اروپایی به ویژه آمریکا رو به افزایش است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تنفر زاید الوصفی را ملت های دنیا از استکبار، استعمار و صهیونیست دارند، افزود: با گذشت زمان بر خشم و انزجار مردم افزوده شده است و در کشور ایران که سال های سال راهپیمایی ۱۳ آبان ماه را به سه مناسبت روز دانش آموز، و تسخیر لانه جاسوسی و تبعید حضرت امام خمینی(ره) گرامی می دارند؛ امسال این مراسم با شکوه بیشتر و اعلام برائت و انزجار گسترده تر از استکبار جنایتکار و اسرائیل برگزار خواهد شد.

وی گفت: در استان خراسان جنوبی هم علاوه بر اینکه در طول این دو هفته گذشته مراسمات بومی و قشری داشته ایم برای روز ۱۳ آبان، در سطح استان برنامه های راهپیمایی پیش بینی شده و در مرکز استان مراسم ساعت ۹ صبح از محل میدان ابوذر به سمت میدان قدس از مسیر چهارراه ارتش برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران این مراسم باشکوه خواهد بود، افزود: راهبرد اصلی این مراسم معرفی چهره های منفور آمریکا و بیان شاخصه های افول قدرت پوشالی آمریکا با حضور دانش آموزان و دانشجویان در خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان علاوه بر ۱۱ شهرستان در همه شهرها و برخی روستاهای بزرگ این استان برگزار می شود.

کد خبر 1731062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha