جشنواره مدها متان بهانه ای برای معرفی استعدادهای قرآنی

مجید خوبی زاده گفت: ما استعدادهای فوق العاده ای در حوزه قرآنی در سطح شهرها و روستاهای جنوب کرمان داریم و مسابقات قرآنی مدها متان بهانه ای برای معرفی این استعدادهای قرآنی به کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۸ آبان ماه) آئین اختتامیه شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان جنوب کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

مجید خوبی زاده در این آئین، با بیان اینکه مسابقات قرآنی مدها متان در گذشته به صورت حضوری برگزار می شد، گفت: پس از شیوع کرونا روند برگزاری این مسابقات مجازی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان در بستر سامانه بچه های، افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقات در ابتدا از طریق این سامانه ثبت نام کرده و سپس آثار خود را ثبت کردند.

وی بیان کرد: این دوره قریب ۲۸۰ نفر در مسابقات قرآنی مدها متان شرکت کردند و آثار ارائه شده توسط داوران برجسته قرآنی جنوب کرمان داوری شدند.


خوبی زاده با بیان اینکه مدها متان یکی از برنامه ها و جشنواره های قرآنی کشوری است، اظهار کرد: یک قاری قرآن کریم و یا فردی که استعداد قرآنی دارد برای رسیدن به سطح کشوری فرایند سختی را باید پشت سر بگذارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: مسابقات قرآنی مدها متان فرصتی است تا یک قاری و یا فعال قرآنی بتواند به سادگی به سطح کشوری برسد.

وی خاطرنشان کرد: ما استعدادهای فوق العاده ای در حوزه قرآنی در سطح شهرها و روستاهای جنوب کرمان داریم و مسابقات قرآنی مدها متان بهانه ای برای معرفی این استعدادهای قرآنی به کشور است.

خوبی زاده از ساخت مستند اوقات فراغت تابستانی توسط کانون های مساجد جنوب کرمان خبر داد و گفت: تاکنون چندین مستند شاخص ساخته شده که تعدادی از آنها پخش شده و تعدادی هم در نوبت پخش از صدا و سیما هستند.

گفتنی است؛ در آیین اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان ۱۹ نفر از برگزیدگان مرحله استانی  این جشنواره تجلیل شدند.

کد خبر 1731160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha