احداث 320 واحد مسکن مددجویی در شیروان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: این نهاد طی یکسال اخیر، 320 باب مسکن مددجویی در سطح شهر و روستا احداث کرده و تحویل داده است.

اصغر نورمحمدیان، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: مسکن های احداث شده در قالب تفاهمنامه بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سپاه و به همت خیرین انجام شده که مساحت هر باب 70 مترمربع است.

وی با اشاره به اهمیت رفع دغدغه مسکن مددجویان این نهاد عنوان کرد: جهت رفع نیازمندی و دغدغه آنان کسانی که در اولویت باشند وام و تسهیلات بانکی دریافت می کنند و طی بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان این نهاد مددجویانی که مسکن آنان نیاز به بازسازی، تعمیر و مرمت دارد اقدامات لازم در این خصوص صورت می گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان از خیرین خواست تا در زمینه ساخت مسکن برای نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر مشارکت کنند و بیان کرد: هیچ یک از دستگاه‌ها و نهادهایی همچون بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن نمی‌توانند به تنهایی از عهده تأمین مسکن برای نیازمندان، اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برآیند، لذا لازم است تمامی دستگاه ها پای کار بیایند و همکاری لازم را داشته باشند.

نورمحمدیان اضافه کرد: ساخت واحدهای مسکونی به عنوان یک اولویت در کمیته امداد مورد توجه قرار گرفته و با وجود مشکلات گسترده تورمی و اقتصادی که در افزایش قیمت کالاهای ساخت مسکن تأثیرگذار بوده، نگذاشته‌ ایم روند نهضت ساخت مسکن مددجویی دست‌خوش توقف شود.

به گفته وی هشت هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان هستند.

کد خبر 1731187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha