نقش تاثیرگذار علما و اندیشمندان در جهاد تبیین/ مسلمانان حمایت از مردم غزه را ادامه دهند

حجت الاسلام دیلم گفت: مسلمانان حمایت خود از مردم غزه را در فضای حقیقی و مجازی ادامه دهند تا باعث دلگرمی آنها شود و از طرفی مجامع بین المللی به فریاد مردم مظلوم برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام نورعلی دیلم در نشست نخبگانی با حضور علمای اهل سنت در شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان گفت: علما و اندیشمندان نقش تاثیرگذاری در جهاد تبیین بر عهده دارند.

رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه علما جهاد تبیین واقعی را در تمامی عرصه ها داشته باشند، افزود: علمای ترکمن صحرا در این ایام با اعلام انزجار و بیانیه های خود جنایات وحشیانه اسرائیل و رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کردند.

وی ادامه داد: قرآن کریم مجموعه آیات جامع و کاملی را در همه زمینه های فردی، خانوادگی، اجتماعی و حکومتی را برای سعادت بشر فراهم کرده است.

رئیس مرکز اسلامی گلستان اظهارداشت: چنین قرآنی که تحول ایجاد می کند قطعا در طول تاریخ دشمنانی هم خواهد داشت. اما قرآن کریم صراحتا قوم یهود را با تاکید به عنوان دشمن ترین دشمنان معرفی کرده است.

حجت الاسلام دیلم افزود: همانطور که در تاریخ به اثبات رسیده است تاریخچه زندگی یهود با فتنه افروزی، مبارزه با حق، مبارزه با خداوند، پیامبر اکرم (ص)، قرآن و اسلام و مسلمانان آمیخته شده است.

وی با اشاره به حربه های دشمن، گفت: حربه اول یهود، شکست و نابودی اسلام است و حربه دوم آنها تحریف قرآن و توجه به قسمی از آیات قرآن می باشد که به عنوان ضربه کاری در توجه قرار دارد.

رئیس مرکز اسلامی گلستان ادامه داد: یهود در حربه دوم می خواهد روح قرآن در زندگی مسلمین جاری نشود و فقط به ظاهر دین عمل کنند و به پیام های قرآن توجه نکنند.

وی افزود: مسلمانان حمایت خود از مردم غزه را در فضای حقیقی و مجازی ادامه دهند تا باعث دلگرمی آنها شود و از طرفی مجامع بین المللی به فریاد مردم مظلوم برسند.

کد خبر 1731188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha