حامی فرهنگ و هنر جنوب کرمان تجلیل شد

امروز (۹ آبان ماه) طی مراسمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از حامی فرهنگ و هنر جنوب کرمان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، طی مراسمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از حامی فرهنگ و هنر جنوب کرمان تجلیل کرد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: به قول حاج قاسم کار اگر برای خدا باشد، ارزش دارد چون خدا می بیند، شهید سلیمانی این گونه بود و هیچ گاه دنبال دیده شدن نبود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابزار کرد:در جنوب کرمان افرادی هستند که در گمنامی از فعالیت های فرهنگی و هنری حمایت می کنند و به دنبال دیده شدن نیستند.

وی با بیان اینکه سردار بی تکرار نام اثر هنری است که در وصف شهید سلیمانی سروده شده، ابراز کرد: علی جلالی هنرمند و خواننده برجسته جنوب کرمان با حمایت رضا راوری از خیرین گمنام توانست این اثر را تولید کند که جای تشکر دارد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که در آموزه های دینی خدمت به مردم از بالاترین عبادات است،خاطرنشان کرد: در واقع هدف همه ما خدمت به مردم جنوب کرمان است و به نوکری مردم افتخار می کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه این اثر هنری علی جلالی تا همیشه ماندگار می ماند، تصریح کرد: همه ما مدیون شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و اگر حاج قاسم نبود داعش از بین نمی رفت و به هر شکل ممکن باید یاد و خاطره سردار دلها را زنده نگه داریم.

وی عنوان کرد: امروز شاهد جنایات رژیم صهیونسیتی در کشتار مردم مظلوم‌ فلسطین و غزه مخصوصا زنان و کودکان هستیم و این جنایات و نسل کشی دل هر انسانی و آزاده ای را به درد می آورد.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: آمریکا جنگ بر علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین را مدیریت می کند و حامی اصلی رژیم کودک کش صهیونیستی است و ایران را که حامی مظلومین است به حمایت از تروریست متهم می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم‌ فلسطین و غزه، گفت: امروز همه ما به هر شکل که می توانیم باید جنایات این رژیم کودک کش را محکوم کرده و از مردم بی دفاع و مظلوم غزه و فلسطین حمایت کنیم.

کد خبر 1731218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha