اعلام مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان جیرفت

خداداد امینی روش با اعلام مسیرهای راهپیمایی، گفت: در شهر جیرفت این راهپیمایی ساعت ۸ صبح از میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا چهار راه بسیج (فرمانداری) برگزار می‌شود.

خداداد امینی روش در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امسال راهپیمایی ۱۳ آبان ماه همچون سال های گذشته در سطح شهرستان جیرفت برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت با اعلام مسیرهای راهپیمایی، افزود: در شهر جیرفت این راهپیمایی ساعت ۸ صبح از میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا چهار راه بسیج (فرمانداری) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در شهر جبالبارز از دبیرستان دخترانه کوثر تا میدان قائم است و ساعت شروع راهپیمایی ۸ و ۳۰ دقیقه صبح می باشد.

امینی روش ابراز کرد: در شهر درب بهشت این راهپیمایی ساعت ۹ صبح از حوزه مقاومت بسیج آغاز می شود و تا امامزاده سلطان سید احمد ادامه می یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر علی آباد از مسجد جامع تا مرقد شهید گمنام است که راس ساعت ۸ صبح آغاز می شود.

وی عنوان کرد: همچنین در شهر بلوک این راهپیمایی ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از میدان شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می شود و در میدان انقلاب به پایان می رسد.

امینی روش تصریح کرد: با توجه به حوادث اخیر و حملات وحشیانه رژیم صهیونسیتی به غزه و فلسطین، یکی از محورهای اصلی برگزاری این راهپیمایی محکومیت جنایات این رژیم کودک کش و اعلام همبستگی با مردم مظلوم‌ فلسطین و غزه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: از اقشار مختلف جامعه اعم از تشکل های دینی و مذهبی، تشکل های مردمی، طلاب، بازاریان، فرهنگیان و سایر اقشار دعوت می کنم تا با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی در راس آن آمریکا و اسرائیل جنایتکار بزنند.

کد خبر 1731236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha