یوم‌الله ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می شود

حجت الاسلام خلیلی گفت: مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام هادی خلیلی، امروز سه شنبه در جلسه ای که به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، در سالن جلسات این شورا برگزار شد، ضمن گرامیداشت این روز گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و یکی از مهمترین روزها در تاریخ کشور ما است که گرامیداشت این روز بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان امسال در ۵۰ نقطه شهری و روستایی با حضور گسترده اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار می شود، افزود: نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی باید با وقایع تاریخی و ماندگار کشور خود به خوبی آشنا شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه آیین‌های این روز در استان اندیشیده شده است، ادامه داد: اجتماع بزرگ دانش‌آموزی و سایر اقشار جامعه در شهرستان اراک، ساعت ۱۰ صبح شنبه ( ۱۳ آبان) در مصلی بیت‌المقدس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام خلیلی همچنین با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مراسم از بیانات سردار یدالله جوانی؛ معاون سیاسی سپاه پاسداران، بهره مند خواهند شد، اظهار کرد: علاوه بر این برنامه های فرهنگی نیز برای این روز ترتیب داده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه  هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف استان مرکزی در راستای برگزاری این آیین صورت گرفته است، ادامه داد: این مراسم با حضور گسترده اقشار مختلف برگزار خواهد شد.

کد خبر 1731282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha